| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
brolly
|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 2:33 pm Onderwerp: 206 cc. dak, ramen en radio doen het niet |
|
|
Beste allen,
Mijn peugeot 206 cc heeft volgens mij een elektrische mankement. De cabrio dak doet niks meer, de ramen doen het niet en de radio doet het ook niet meer. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 3:45 pm Onderwerp: |
|
|
stomme vraag mischien maar zijn al je zekeringen nog heel? onder je stuur zit t zekeringen kastje.
groeten,
peter _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cabriojojo
|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 7:25 pm Onderwerp: |
|
|
ander topic had iemand hetzelfde probleem.
relais kast achterin in 1 van de relais stuk ? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Wo Aug 18, 2010 8:41 pm Onderwerp: |
|
|
oja nog een leuke, als je je radio ofzo aan hebt staan zonder dat de motor draait dan kan je auto in de eco modus schieten
deze zorgt ervoor dat je je auto nog kan starten en daarna zal hij als t goed is uit de eco stand gaan en dan werkt de radio enz weer.
als je zeker weet dat je accu goed is dan kan je mischien eens de accu klem van de + halen en even wachten daarna weer de accu klem weer goed op de accu aansluiten, dan de auto starten en dan zou alles t moeten doen (mits deze in de eco stand zat)
anders denk ik echt dat er een zekering uit ligt.
mocht het probleem opgelost zijn dan laat even weten wat t was mogenlijk heeft een ander er iets aan.
groeten,
peter _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Joop Angelier
|
Geplaatst: Do Aug 19, 2010 7:48 am Onderwerp: |
|
|
Hallo
Of de auto in de eco-stand staat is gemakkelijk te zien.
Dan doet de afstandsbediening voor de deuren het namelijk ook niet meer.
Heb ik ook al eens gehad, maar dat ging vanzelf weer over.
Groeten Joop... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
CryptoCat
|
Geplaatst: Zo Apr 03, 2011 11:40 am Onderwerp: |
|
|
Hebben wij preceis hetzelfde probleem zeg, alleen was het dak open dus moesten we dat handmatig sluiten. Blijkt dat dat ook niet helemaal werkte, dus de achterklep blijft een beetje openstaan. En 1 raam gaat niet dicht dus probleempje erbij, want vannacht regende het....
Staat nu bij mijnn schoonvader op het terrein. twijfel nog of ik de ANWB zal bellen, zouden die er iets aan kunnen doen? Heb net ook het draadje gelezen over de printplaat, dus misschien is dat bij ons ook het probleem.
Zijn er ondertussen nog meer mensen met dit probleem die een oplossing weten? _________________ Ben zo blij met onze 206 CC!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|