| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
mrbabbel

|
Geplaatst: Za Jun 13, 2009 6:26 pm Onderwerp: |
|
|
| Arno_207CC schreef: |
Bij de 308 CC hebben ze een manier bedacht om het dak sneller te kunnen openen: ze laten de ramen maar 2 cm zakken en openen dan het dak. Zoiets wil ik ook ...
Heeft iemand een idee of dit te koop/maken is? |
Heb dit al bij meerdere cabrio's gezien,ik snap ook niet waarom ze helemaal open moeten eerst.Zou het ook fijn vinden als ie maar 2 cm open ging,maarja |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Harry Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 15, 2009 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik heb wel interesse, maar is dat dan inclusief inbouw of alleen voor de module. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ccfever Site Admin

|
Geplaatst: Ma Jun 15, 2009 7:39 pm Onderwerp: |
|
|
| Harry schreef: |
| Ik heb wel interesse, maar is dat dan inclusief inbouw of alleen voor de module. |
Puur voor de module natuurlijk, we kunnen wat mij betreft een gezamlijke inbouwactie organiseren.
gr
ccfever |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Harry Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 15, 2009 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik vind het prima, we kunnen bij de volgende rit wel eens een balletje opgooien of er meer interesse is in de module. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Harry Gast
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2009 9:34 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb contact gehad met het cc freunde forum en heb via Stefan te horen gekregen dat het mogelijk is om de dakmodule te bestellen.
Het komt op 289 euro + 7,90 verzendkosten.
Alles word verzonden met een duitse handleiding en de verwachting is dat het begin augustus word.
De betalingen moeten eind Juli binnen zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Harry Gast
|
Geplaatst: Zo Aug 09, 2009 9:06 am Onderwerp: |
|
|
Ik heb sinds een week de module in mijn cc zitten, ben er zeer tevreden over. Met de inbouw ongeveer 2 uur bezig geweest, we zijn er met 2 man aan bezig geweest want je moet inderdaad goed opletten dat je geen fouten maakt. In de beschrijving staat dat de kleuren van de draden bij elke auto kunnen verschillen van kleur dus je moet echt precies volgens de gebruiksaanwijzing werken en draad voor draad losmaken en opnieuw plaatsen in de daarvoor bestemde stekker. De module is niet groter dan een pakje sigarreten en is dus makkelijk te verbergen zonder aanpassingen te maken. Heb de module al optimaal gebruikt en alles werkt perfect, wat mij betreft een goede aankoop gedaan.
Groetjes Harry. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
macpro

Geregistreerd op: 26 Mei 2010 Berichten: 81 Woonplaats: 3e byte rechts
|
Geplaatst: Ma Jul 05, 2010 6:01 pm Onderwerp: |
|
|
Mods4cars heeft nu ook een dakmodule voor de 207cc in het programma zitten. Die is vandaag binnen gekomen en uiteraard meteen ingebouwd.
Werkt prima en levert een flinke portie gemak op.
Raampjes omhoog met 1 toets.
Dak open en dicht met 1 toets.
Wie naar de toertocht op 25 juli komt kan een demo krijgen. _________________ "I tawt I taw a puddy tat!" Tweety |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|