| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
avmj
|
Geplaatst: Zo Aug 07, 2011 5:39 pm Onderwerp: Gezocht'; 206CC onderdelen |
|
|
Hallo allemaal,
Ben voor mijn vriendin een 206 CC (2001) aan het opknappen en zoek nog een aantal onderdelen;
- Setje achterlampen (mag aftermarket zijn/chroom, led etc)
- Onderdeelte (draai) gedeelte kofferklep
- Slotvanger (waar de kofferklep in valt)
- Achterbumper
- Setje 15/16inch velgen (met of zonder banden)
Gelieve contact op te nemen via de e-mail; alex_verloop@hotmail.com. Daar mogen ook foto's heen gestuurd worden.
Hoor het graag,
Groet en bedankt,
Alex |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Zo Aug 07, 2011 6:16 pm Onderwerp: |
|
|
bumpers zijn er genoeg te koop overal je moet alleen even kijken dat je de gti/xs bumper hebt (dus de bumper zonder inham/lijn ter hoogte van het mistlicht) dus kan je een bumper van een gewone 206 ook nemen want dat past ook.
achterlichten heb ik nog rood/witte liggen je moet dan wel de lamphouder uit de originele lichten overzetten (dus zijn alleen de covers) je mag ze gratis komen halen ze zijn in redelijke staat.
de plaat van de achterklep (waar t kenteken op zit) is wat moeilijker te vinden. vaak word heel het dak systeem aangeboden met die plaat er nog aan. dus je zou kunnen proberen alleen dat gedeelte te kopen.
velgen zijn er ook genoeg te koop het ligt er alleen aan wat je wilt betalen en wat je wilt hebben.
je zou eens kunnen kijken of er toevallig een sloop bedrijf in de buurt een cc heeft staan alleen is die kans vrij klein.
de meeste onderdelen zijn ook nieuw en origineel te bestellen bij de dealer maar dan betaal je de hoofdprijs maar t is nooit weg om even te informeren of ze toevallig nog iets hebben liggen of wat de originele delen kosten.
persoonlijk zou ik via marktplaats, speurders enz gaan zoeken naar de onderdelen.
een andere manier is via onderdelenlijn.nl daar vul je een forumlier in en verschillende demontage bedrijven nemen dan contact met u op.
succes met de zoektocht en reparaties.
groeten,
peter _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|