| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
henny
|
Geplaatst: Za Jul 02, 2011 5:58 pm Onderwerp: storing airbag passagier melding |
|
|
goedenmiddag
heeft iemand een bedradings schema waar de stekker opstaat
die achter in de teller unit zit( met kleurcode bedrading)
mijn 2e vraag is ik heb constant een storings melding van airbag passagier (de 2 x dealer kan hem niet uitlezen geblokeerd)stekker onder stoel al gecontroleerd
En regelmatig slaan alle tellers op hol maar dan alle vier tegelijk
iemand een idee !!!!
alvast bedankt voor de moeite
vr gr henny |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ccfever Site Admin

|
Geplaatst: Do Jul 07, 2011 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Henny,
bedradingsschema heb ik helaas niet voor je.
airbag komt vaker voor en kent meerdere oorzaken.Kijk eens op het forum van onze duitse collegas www.ccfreunde.de onder anomalie airbag. daar vind je wellicht een antwoord.
Wat de meters betreft....mijn cc heeft daar in het beign een paar keer last van gehad....midden onder het rijden alles op nul en dan op 220....om vervolgens weer naar normaal terug te keren.....storing is niet uit te lezen en ook niet duidelijk herleidbaar.....neem het als een prettig gestoorde cc eigenschap....grt
ralf |
|
| Terug naar boven |
|
 |
henny
|
Geplaatst: Do Jul 14, 2011 6:34 pm Onderwerp: airbag lampje |
|
|
bedankt voor voor je reactie
ik heb die duitse site bekeken en ga maar afscheid van mijn CC nemen deze zoekerij gaat niet goed komen
en was eerst van plan om een 307 cc te kopen maar daar zie ook vanaf ik ga wat anders bedenken
beadankt mensen
gr henny |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ccfever Site Admin

|
Geplaatst: Zo Jul 17, 2011 7:06 am Onderwerp: |
|
|
| jammer te horen en vervelend dat je zo'n slechte ervaring opdoet.....grtz en veel succes met je nieuwe aanwinst....ccfever |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|