| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
rubencc
|
Geplaatst: Do Sep 15, 2011 1:40 pm Onderwerp: Tankmeter stuk? Doet helemaal niks |
|
|
Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Ruben, Ben 20 jaar, woon nog gezellig bij paps en mams thuis enz. enz. enz.....
Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb al veel leuke info gevonden over de Peugeot cabrio.
Ik ben sinds kort eigenaar van een Peugeot 206cc 1.6 uit 2001.
Ben erg blij met de auto maar er zijn wat kleine dingetjes wat nog aan de auto moet gebeuren.
Ten eerste doet de Tank meter helemaal niks... Staat helemaal op 0 en het lampje brand. (Ja ook met een volle tank )
Ik heb al het een en ander gegoogeld en hier op dit forum gekeken. En ik las iets over een Tank vlotter wat stuk zou zijn. Die zou op het tank element zitten?
Nu heb ik hier en daar gezocht en zie ik complete brandstofpompen met een tankvlotter eraan enz... Nu vroeg ik mij af zou het probleem opgelost zijn als ik dat vervang? Is dat goed zelf te doen? En waar zit het tank element precies?
(Ik heb 4,5 Jaar ervaring met auto electronica maar ik heb verder nooit aan dit soort dingen gewerkt... Hooguit met een aantal standkachels inbouwen)
Ik wacht met smart op wat reactie's!
En alvast bedankt.. 
Laatst aangepast door rubencc op Vr Sep 16, 2011 4:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Do Sep 15, 2011 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
een 206cc uit 1991???? zal wel 2001 moeten zijn lijkt me.
ik geloof dat je via je achterbank bij t vlotter element kan komen.
als ik jou was zou ik dan even de vlotter op en neer bewegen mischien zit t vlotter vast of maakt hij net geen lekker contact.
ik hoop voor je dat je t opgelost krijgt.
grtz
peter _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rubencc
|
Geplaatst: Vr Sep 16, 2011 4:11 pm Onderwerp: |
|
|
* Begin post aangepast.. is inderdaad van 2001...
Maar goed ik heb al onder de achterbank gekeken maar ik zie daar niks zitten... Ook geen plaatje die eerst weg gehaald moet worden of iets dergelijks... In de kofferbak het zelfde... Zie ik ook niks...
Daarom dacht ik vraag het even.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rubencc
|
Geplaatst: Vr Sep 16, 2011 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
| 206cc schreef: |
een 206cc uit 1991???? zal wel 2001 moeten zijn lijkt me.
ik geloof dat je via je achterbank bij t vlotter element kan komen.
|
Je had toch gelijk! Als je de achterbank weg haal en de rechter rug leuning kan je er vrij goed bij... Ik heb hem er nog niet uit gehaald omdat ik niet weet of ik dat zomaar kan doen...? Als ik hem eruit haal moet je het nog opnieuw ontluchten of iets dergelijks? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|