| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
brugesman
|
Geplaatst: Di Nov 30, 2010 9:34 pm Onderwerp: trekhaak peugeot 206cc |
|
|
Indien er iemand interesse heeft in mijn trekhaak, voor een zacht prijsje doe ik hem weg ligt hier toch maar  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cabriojojo
|
Geplaatst: Wo Dec 01, 2010 8:29 pm Onderwerp: |
|
|
hier interesse.
Dient er een uitsparing in de bumper gemaakt te worden?
En van welk merk is de trekhaak?
Zit er ook een plug and play kabelboom bij? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Do Dec 02, 2010 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
| cabriojojo schreef: |
hier interesse.
Dient er een uitsparing in de bumper gemaakt te worden?
En van welk merk is de trekhaak?
Zit er ook een plug and play kabelboom bij? |
Ik zal u morgen enkele foto's laten zien, ik denk dat er niets in de bumper moet gemaakt worden van uitsparing ofzo. Merk en plug en play kabelboom enzo zal je morgen zien op de foto's want zelf ken ik er niet veel van eigenlijk |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cabriojojo
|
Geplaatst: Vr Dec 03, 2010 8:40 pm Onderwerp: |
|
|
Okay ben benieuwd.
Ben namelijk op zoek naar een trekhaak die makkelijk te installeren is zonder gezaag en geknip enz.. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Za Dec 04, 2010 6:19 pm Onderwerp: |
|
|
| cabriojojo schreef: |
Okay ben benieuwd.
Ben namelijk op zoek naar een trekhaak die makkelijk te installeren is zonder gezaag en geknip enz.. |
Ik ben helemaal zeker dat het een trekhaak is die te installeren is zonder gezaag en geknip Morgen of maandag ten allerlaatste bezorg ik je een paar foto's, het weer nu is mij eventjes te slecht om in mijn koude tuinhuis de trekhaak eens te gaan fotograferen ik hoop dat je nog geduld kunt oefenen tot maandag
groeten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cabriojojo
|
Geplaatst: Za Dec 04, 2010 9:30 pm Onderwerp: |
|
|
Geen probleem, ik zag zelf nu ook echt niet de auto op de brug zetten omdat soort dingen te installeren.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Di Dec 07, 2010 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
trekhaak is van het jaar 2005 zat origineel op mijn peugeot 206cc
Laatst aangepast door brugesman op Zo Dec 12, 2010 10:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
cabriojojo
|
Geplaatst: Di Dec 07, 2010 7:49 pm Onderwerp: |
|
|
Je hebt een PB ontvangen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Zo Dec 12, 2010 10:56 pm Onderwerp: |
|
|
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Ma Dec 13, 2010 11:58 am Onderwerp: |
|
|
onlangs heb ik ook zo'n trekhaak gemonteerd bij mijn ouders zijn 206.
t aansluiten van de stekker is het meeste werk. want de kleuren komen naar mijn idee niet overeen met de functie die ze hebben.
ik heb m aangesloten al metende met een multimeter en zo draad voor draad in t juiste gatje geschroefd. en dan komt nog eens het stomme schakelaartje van het mistachterlicht, uiteindelijk heb ik aangesloten gekregen, meteen getest met de aanhanger en dat klopte toen met een fietsendrager maar daar zaten enkele draden verkeerd.
p.s. voor de trekhaak hebben ze geen gat in de bumper maar is de bumper iets naar binnen gedraait (dit zal uiteindelijk ook beschadigen al niet doorschuren). _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
johnvl
|
Geplaatst: Di Dec 14, 2010 11:12 pm Onderwerp: oneerlijke verkoper brugeman |
|
|
ik heb al met deze adverteerder BRUGEMAN een koop gesloten van zijn aangeboden trekhaak en zou hem in antwerpen komen ophalen alleen adverteerd hij ook op marktplaats waat hij 5 euro meer kon krijgen en mij voor niets naar antwerpen laat rijden dus pas op "oneerlijke verkoper""
u bent gewaarschuwd  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Di Dec 14, 2010 11:15 pm Onderwerp: Re: oneerlijke verkoper brugeman |
|
|
| johnvl schreef: |
ik heb al met deze adverteerder BRUGEMAN een koop gesloten van zijn aangeboden trekhaak en zou hem in antwerpen komen ophalen alleen adverteerd hij ook op marktplaats waat hij 5 euro meer kon krijgen en mij voor niets naar antwerpen laat rijden dus pas op "oneerlijke verkoper""
u bent gewaarschuwd  |
U bied mij 50€ en ik moet er eventjes zelf 150 kilometer voor rijden ofzo omdat u te gierig bent om naar mij te rijden ??? Dan hou ik 20€ over ofzo ja daarvoor doe ik mijn trekhaak zeker weg die ik onlangs nog gedurende twee uurtjes opgeknapt heb
Je mag van mij vinden wat je wilt hoor maar gaat er hier iemand voor 20€ een originele trekhaak wegdoen ik dacht het niet he ?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
brugesman
|
Geplaatst: Di Dec 14, 2010 11:26 pm Onderwerp: Re: oneerlijke verkoper brugeman |
|
|
| Voor 50€ doe ik hem direct weg, maar dan moet de koper zich maar naar mijn woning begeven zoals normale mensen dat zouden doen ... bij deze 50€ iemand ? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
johnvl
|
Geplaatst: Wo Dec 15, 2010 12:11 am Onderwerp: |
|
|
| eerst bied je notabene zelf aan dat je naar antwerpen tegemoet zou rijden met uw veronderstelling dat u blij was dat u ervan af was, nu blijkt dat u er wat meer voor kan krijgen op marktplaats en worden de zaken om gedraad is dat bij u eerlijk zaken doen? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
johnvl
|
Geplaatst: Wo Dec 15, 2010 12:14 am Onderwerp: |
|
|
| U had de trekhaak zelfs al voor 30,00 aan mij verkocht maar uw vader vond dat te goedkoop en heeft u de prijs al verhoogt naar 50,00 ik vond dat geen probleem en ik heb u zelfs aangeboden de verzendkosten te vergoeden waarop u aanbood naar antwerpen te komen of niet? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|