| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Chantal
|
Geplaatst: Vr Jan 30, 2009 9:58 pm Onderwerp: Windscherm en Chromen/RVS beugels |
|
|
Ik ben benieuwd wie er een windscherm heeft op zijn cc en waar hij/zij deze heeft gekocht, welk merk? Ik zie op internet namelijk diverse aanbieders en prijsverschillen. Iemand goede, slechte ervaringen?
Hetzelfde geldt voor de beugels..ik ben benieuwd! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
206cc

|
Geplaatst: Za Jan 31, 2009 12:56 am Onderwerp: |
|
|
hallo,
ik heb een origineel windscherm van peugeot deze zat al in de auto toen ik hem kocht. ik ben er zeer over te spreken.
ik heb gehoord dat sommige immitatie schermen minder ver naar voren komen (richting voorstoelen) dus dat is ideaal als je lang bent ik heb t met mijn 1,70 niet nodig, de stoel staat niet zover naar achter.
ik hoop dat ik je erder heb geholpen.
groeten,
peter 206cc |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ccfever Site Admin

|
Geplaatst: Za Jan 31, 2009 4:51 pm Onderwerp: |
|
|
hoi, en welkom trouwens op ons forum.
Ik heb ook het originele peugeot scherm in mijn CC. Dit voldoet prima en is zeker bij wat frissere buitentemperaturen een zeer aangenaam accessoire.
Ik heb het indertijd in België gekocht bij de Peugeotdealer(schat dat het nu rond de 300,00 kost)
Wat de imitatie schermen betreft zijn er verschillende mogelijkheden, er zijn goede maar ook wat prutserig aandoende varianten in de handel.(zo is er 1 waarbij je het scherm met touwtjes moet vastleggen????)
Het scherm van o.a rüffer performance uit duitsland geeft je de mogelijkheid om idd verder met de stoel naar achter te kunnen, vanaf 1.75 lengte kan dat fijn zijn.
Kijk naast marktplaats ook eens op ebay.de daar vind je van alles voor de 206CC en vaak een stuk goedkoper dan op marktplaats.
groetjes
CCFever |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chantal
|
Geplaatst: Zo Feb 08, 2009 3:50 pm Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de reacties.
Ik neem de tips zeker mee! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rijk
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
rvanzaanen
|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2012 9:59 am Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Chromen beugels makkelijk te bestellen bij IVETRA-TUNNING.NL, gewoon hier in nederland en een schappelijke prijs.
monteren is een eitje
Succes,
Ronald  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ccfever Site Admin

|
Geplaatst: Zo Apr 08, 2012 10:16 am Onderwerp: |
|
|
hoi, voor het stevige hoef je de beugels niet te plaatsen. Het bevestigingssysteem is identiek. De beugels zijn enkel voor decoratie doeleinden.
Stel je daar bij een 'open' over de kop gaan niks bij voor.......
grtz
ralf
ps. in Dld zijn de beugels met regelmaat in de aanbieding via ebay. Let wel op dat het metalen beugels zijn, je hebt ook varianten met chroom kunststof.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rijk
|
Geplaatst: Ma Apr 09, 2012 8:26 pm Onderwerp: |
|
|
Het was me inderdaad te doen om de veiligheid
had gehoopt dat ze iets sterker zouden zijn.
Denk dat peugeot ze heeft bedoeld als "hoofdsteunen" voor de achterpassagiers. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|