Ruitenwisser werkt niet meer 206 cc 2001

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 206 CC
Plaats reactie
lauwrens
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-01-2015 19:13

Ruitenwisser werkt niet meer 206 cc 2001

Bericht door lauwrens » 31-01-2015 15:46

Help. Mijn ruitenwisser werkt niet meer. Ook niet handig met dit weer.
Ik heb een nieuwe motor geplaatst,...deze werkt gewoon. Op de stekker daar naartoe staat ook gewoon stroom.

De schakelaar bij het stuur,..geeft een klik bij de zekeringen. Deze zijn allemaal in orde. Nu heb ik geprobeerd de BSI of zoiets. De stekker grijze 6 polig in het stuur kolom te resetten. Dit werkte niet of er gebeurde niets.

Dus als ik de schakelaar omzet,..hoor ik een zachte klik. Volgens mij houdt dat in dat die gewoon werkt,...hij stuurt een signaal door.

Wat zou het meer kunnen zijn? Graag zo snel mogelijk een reactie.
Want de Peugeot garage weet ook geen oplossing.

Alvast bedankt!

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 31-01-2015 20:23

meet even of je massa hebt je zal net zien dat daar een breukje in zit ofzo.
als je wel +12v meet zou het dus in de massa moeten zitten anders even de massa leggen met een losse kabel naar de accu (wel opletten dat het echt de massa is)
Afbeelding

lauwrens
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-01-2015 19:13

Bericht door lauwrens » 31-01-2015 21:41

206cc schreef:meet even of je massa hebt je zal net zien dat daar een breukje in zit ofzo.
als je wel +12v meet zou het dus in de massa moeten zitten anders even de massa leggen met een losse kabel naar de accu (wel opletten dat het echt de massa is)
Ik ben echt een leek hoor. Maar waar moet ik de massa meten? Kun je me daar een duidelijke omschrijving van geven, want anders weet ik echt niet waar ik het moet zoeken,...;-) Alvast bedankt!

Plaats reactie