KM stand en BSI problemen

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 206 CC
Plaats reactie
topkeepertje
Berichten: 5
Lid geworden op: 11-08-2015 11:12

KM stand en BSI problemen

Bericht door topkeepertje » 02-06-2016 13:53

Na het wisselen van mijn donkere KM teller naar een zilveren is de KM stand verschoten . De Peugeot Dealer in Zevenaar weigerde er naar te kijken ondanks dat ik papieren van het RDW heb . Via Google bij ElektroFix in Arnhem
geweest "no cure no pay" , resultaat de KM stand staat lager maar hij werkt (draait) niet en meerdere andere functies werken niet meer . Hij zegt dat er een sensor vervangen moet worden die dat verzorgt . Nu ben ik bij Peter Kilometer geweest en heb hem alles uitgelegd en hij heeft me proberen te helpen ondanks dat iemand anders er aan heeft zitten prutsen maar dat kon hij niet . Wat Elektromix FOUT heeft gedaan is het volgende : hij heeft van de CHIP in de BSI geen back-up gemaakt , hij heeft de + van de accupool niet losgemaakt , hij heeft de CHIP er niet uitgesoldeert en verder heeft hij er een rotzooitje van gemaakt . Volgens Peter moet de CHIP VIRGIN gemaakt worden en opnieuw geprogrammeerd worden . Goedkoper lijkt mij een "nieuwe" ECU / BSI en een bijpassende sleuteltranponder met CHIP (die in de sleutel zit) te kopen en die in te laten bouwen . Wel een type uit mijn auto . Als je bij de Dealer een prijsopgave vraagt wat zo' n setje gaat kosten voor mijn auto krijg ik gewoon geen antwoord , ik kom nooit meer bij een Peugeot Dealer .

vanders
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-05-2016 21:46

Bericht door vanders » 12-08-2016 09:49

Hallo,

Wat is het bouwjaar, en wat zit er in jaeger?

En anders kan ik je wel een en ander uitleggen, en als het nog nodig is een pm

Plaats reactie