even voorstellen

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 206 CC
Plaats reactie
hans139
Berichten: 4
Lid geworden op: 13-01-2017 13:15

even voorstellen

Bericht door hans139 » 14-01-2017 21:57

Hallo allemaal,
Mijn naam is Hans en heb recentelijk mijn motorfiets verkocht en een 206 cc 2.0 gekocht met 149.000 op de teller.
De auto komt van een particulier uit Enschede hij ziet er mooi uit met een heleboel extra,s heb alles gecontroleerd en kon geen ernstige dingen ontdekken maar helaas schijn bedriegt onder weg naar huis merkte ik dat de koelvloeistof temperatuur meter in de file opliep richting het rode vlak heb dus de kachel vol aangezet, ramen open en de meter liep terug naar de 90 graden tijdens het rijden geen probleem keurig 90 graden, maar in de file begon het oplopen weer, de olie temperatuur gaf constant 80 graden aan eenmaal thuis gekomen rook ik een zoetige lucht en ja hoor de koppakking is lek gelukkig heb ik alle kennis in huis om deze klus zelf te klaren
mvg
Hans

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 06-02-2017 11:01

hoi Hans,
dat is geen goede start voor de CC maar goed als je het zelf kunt oplossen dan valt het allemaal nogal mee.....hoop dat je veel plezier aan de wagen gaat beleven....als zo meteen het voorjaarszonnetje komt dan ben je die koppakking hopelijk snel vergeten.
grtz
Ralf
CC's make the world a better place!

Plaats reactie