Ik heb nu een dik jaar een mooie 206cc waar ik erg veel plezier aan heb gehad afgelopen jaar, nu heb ik afgelopen week mijn dak weer geprobeert, en waar ik al bang voor was bleek waar, ik had de kofferbak vol olie staan
nu heb ik 2 nieuwe hefcillinders gekocht die 6000km gehaald hebben waarna de auto is overleden, (mooi verhaaltje van de sloperij) op mijn werk getest of ze niet lekken en dat blijkt goed. alleen de rechter lekt, maar mocht voor 10 euro extra de ander er ook bij hebben,
nu is het inbouwen geen probleem, ik heb te horen gekregen dat er H32 Hydroulische olie in zit, of dit waar is weet ik niet, bij de peugeot dealers hier in de buurt (Groningen-Veendam) konden ze het me niet vertellen ik vroeg me verder nog af hoe ik het reservaar kan bijvullen, zover als ik gezien heb zit het reservaar horizontaal op de pomp, dus hoe kan je dat bijvullen En vooral er op zetten als hij vol is? en ik heb nog niks kunnen vinden over hoe ik hem moet ontluchten,
kort samengevat:
welke olie moet er in het hydroulisch systeem
Hoeveel moet er in
Hoe vul ik het bij
Hoe ontlucht ik het systeem?
Alvast bedankt
Groeten, Nick bakker
Hefcillinder vervangen, nu de rest nog
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 26-07-2016 12:06
Hefcillinder vervangen, nu de rest nog
•Understeer is when you hit the wall with the front of the car.
•Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
•Horsepower is how fast you hit the wall.
•Torque is how far you take the wall with you.
•Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
•Horsepower is how fast you hit the wall.
•Torque is how far you take the wall with you.
-
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 17-11-2015 22:21
Niet antwoord op de vraag, maar wel een interessant filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=CUk3RKVRfVU
https://www.youtube.com/watch?v=CUk3RKVRfVU