Westlander

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
Patrickoff
Berichten: 8
Lid geworden op: 11-10-2013 20:59

Westlander

Bericht door Patrickoff » 15-06-2015 22:05

Hallo allemaal! Ik ben patrick kom uit het Westland en ben de eigenaar van een 206cc 1.6 16v uit 2001! Ik ben al een poosje bezig en wat ik veranderd heb is al een ellenlange lijst.

Hoe kocht ik hem?
Afbeelding
Afbeelding

Hoe staat hij er nu bij?
Afbeelding
Afbeelding
Uitlaat

Lijstje:

-AP schroefset
-Verlaging achter met 1 tandje
-XS bumperset
-QSP stuurwiel
-Akuma N90 (17'' 7J ET25, 195-40-17)
-Lege kat, geen midden demper, open eind demper(klappen dus)
-Grijs stof interieur
-A,B en C stylen semi gloss zwart
-Skay leer hemeltje(word alcantara)
-Short shifter met 8-Ball knop
-Fk angel eyes (Black valeo onderweg)
-Led zwart achterlicht, mist en 3e remlicht
-Binnenwerk mistlampen zwart
-Cupra lip
-Stootlijsten en spiegels in kleur van auto
-Alu veerpootbrug
-Luxe platen

ICE:
RMS/MAX
-Gladen RS165 Compo set (voordeuren) 100W/150W
-Gladen MC100 Coaxiaal (achterpanelen) 55w/85w
-Mac audio STX15 Subwoofer (15'' zelfbouw kist) 600W/1200W
-Audio system 100.2 voor de compo set 2X 100W RMS
-Crunch GTX2600 Gebrugd voor subwoofer 1X 600W RMS
-Alpine Head Unit

En nog meer wat ik zo snel even niet kan bedenken :roll:

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 15-06-2015 22:24

mooie aanpassingen.
hopen dat je er lang plezier van mag hebben.

groeten,
peter
Afbeelding

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 16-06-2015 21:43

Welkom Patrick
Veel veranderd . :shock:
Leren interieur vervangen door eentje van stof, dat gebeurt niet zo vaak.
Veel plezier op het forum.

Patrickoff
Berichten: 8
Lid geworden op: 11-10-2013 20:59

Bericht door Patrickoff » 17-06-2015 21:01

Rijk schreef:Welkom Patrick
Veel veranderd . :shock:
Leren interieur vervangen door eentje van stof, dat gebeurt niet zo vaak.
Veel plezier op het forum.
Dat klopt, mijn mening is dat de looks beter zijn, ik niet meer bij sportief rijden van mn stoel af glij :lol: en het acoustic en demping van geluid er vele malen beter op word, dit i.v.m. dat stof de geluiden opneemt en leer grotendeels het geluid weerkaatst!!

Verder komt er nog veel meer aan!
Velgen worden grafietzwart, supersprint einddemper 80x120 eindstuk. Valeo zwart dak hemel van alcantara, en in de toekomst de subwoofer in een zelfbouwkist op de achterbank, roadbox idee

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 18-06-2015 18:05

hahaha road box idee..... die oplossing is mij ook eens in gedachte gekomen echter schrok ik nogal van de prijs en de vorm vond ik destijds niet ideaal gezien ik mijn hond ook wel eens mee wil nemen.

ik heb een woofer in de kofferbak in een zelf gemaakte kist en moet zeggen dat het best lekker klinkt, vooral met dak dicht is het knallen omdat het geluid dan mooi via de achterruit de auto in komt.

met dakje open ben ik wel eens bang dat mijn achterruit kapot klapt omdat hij zo dicht op de woofer hangt (nog ruimte genoeg maar lucht druk is ook sterk).

een compo set van rockford in de deuren, had ik jaren geleden al moeten doen maar nu kwam ik pas een betaalbaar setje tegen je ziet ze niet maar t klinkt een stuk beter dan origineel maar dat kan ook komen dat ik de linker speaker al een tijdje eruit had omdat die opgeblazen was.

ga je maar voor 1 uitlaat sierstuk? want 1 links en 1 rechts van de auto ziet er ook super uit
Afbeelding

Patrickoff
Berichten: 8
Lid geworden op: 11-10-2013 20:59

Bericht door Patrickoff » 18-06-2015 20:19

206cc schreef:hahaha road box idee..... die oplossing is mij ook eens in gedachte gekomen echter schrok ik nogal van de prijs en de vorm vond ik destijds niet ideaal gezien ik mijn hond ook wel eens mee wil nemen.

ik heb een woofer in de kofferbak in een zelf gemaakte kist en moet zeggen dat het best lekker klinkt, vooral met dak dicht is het knallen omdat het geluid dan mooi via de achterruit de auto in komt.

met dakje open ben ik wel eens bang dat mijn achterruit kapot klapt omdat hij zo dicht op de woofer hangt (nog ruimte genoeg maar lucht druk is ook sterk).

een compo set van rockford in de deuren, had ik jaren geleden al moeten doen maar nu kwam ik pas een betaalbaar setje tegen je ziet ze niet maar t klinkt een stuk beter dan origineel maar dat kan ook komen dat ik de linker speaker al een tijdje eruit had omdat die opgeblazen was.

ga je maar voor 1 uitlaat sierstuk? want 1 links en 1 rechts van de auto ziet er ook super uit
Het is inderdaad ook een toekomst plan die roadbox, heb nu idd ook een zelfbouw kist maar heb het afdekplaatje onder de ruit er al uit moeten halen omdat deze aan het scheuren was :roll:

Ja ik hou het bij een enkel sierstuk, in de toekomst word ook de achterbumper gecleand, dus de mistlamp en het sleepoog er uit.

Ik had tot voorkort een coaxiaal setje in de voor deuren maar die waren net te slap voor de versterker, dus toch maar een stapje hoger gegaan. heb bewust voor gladen gekozen omdat er simpelweg geen ander merk is met een hoger rendement zonder versterker, en de lage tonen weergave is heel breed. in zijn prijsklasse zij er niet veel andere te vinden.

Wat ik trouwens nog niet verteld had is dat ik problemen met het dak heb. die gaat alleen nog handmatig open, pompje draait wel maar gebeurd verder niks. hier ga ik vandeweek even een afspraak voor maken, om dan ook gelijk het rechter dak rubber te laten vervangen. deze lekt bij mij

Patrickoff
Berichten: 8
Lid geworden op: 11-10-2013 20:59

Bericht door Patrickoff » 18-06-2015 20:29

Heb Btw als onderschrift even mijn volledige project topic geplaatst bij de PTC groep. Als je alles wilt weten kun je ook daar in mijn topic even een kijkje nemen :D

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 18-06-2015 20:31

Als de achterbank er uit gaat kun je ook kijken naar een paar rc stoelen. Pas goed bij de nieuwe hemel.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 18-06-2015 20:38

wat betreft je dak kijk even of er genoeg olie on je systeem zit (in de achterklep de bekleding boven het rol gordijntje los halen).

of de inbus is los gedraaid en bouwt je pomp geen druk op.

groeten
peter
Afbeelding

Patrickoff
Berichten: 8
Lid geworden op: 11-10-2013 20:59

Bericht door Patrickoff » 18-06-2015 20:47

206cc schreef:wat betreft je dak kijk even of er genoeg olie on je systeem zit (in de achterklep de bekleding boven het rol gordijntje los halen).

of de inbus is los gedraaid en bouwt je pomp geen druk op.

groeten
peter
Rij er al sinds afgelopen winter mee rond. alle sensoren al gehad imbus zit op het moment los ivm. handmatig openen van het dak afgelopen week, olie is ook netjes op peil. het is mij een raadsel!

Plaats reactie