Nieuw lid, even voorstellen

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
76Enjoy
Berichten: 2
Lid geworden op: 26-10-2015 12:49

Nieuw lid, even voorstellen

Bericht door 76Enjoy » 26-10-2015 16:44

Hallo allemaal,

Ik ben Eef Rutten, een jongeman van bijna 40,. ik rijdt sinds jan 2015 een
206cc Griffe uit 2005.
Het Cabrio rijden bevalt me zeer goed, zeker met een hardtop, dit is super fijn!
Ik rijdt zoveel mogelijk open ,.. zodra het droog is en de zon een beetje schijnt is het heerlijk tuffen, zelfs met de verwarming aan en buiten 3gr.+ staat er een glimlach op mijn gezicht!

Ik vind het fijn om dit forum te kunnen raadplegen en om ervaringen te lezen van andere 206cc loversss !!

Ik wens jullie allemaal veel plezier ,.. en geniet van het leven!!


8) 8) 8)
206cc juni 2005 Griffe sinds Jan 2015 ;-)

mike
Berichten: 88
Lid geworden op: 29-09-2013 16:40

Re: Nieuw lid, even voorstellen;

Bericht door mike » 01-11-2015 19:48

76Enjoy schreef:Hallo allemaal,

Ik ben Eef Rutten, een jongeman van bijna 40,. ik rijdt sinds jan 2015 een
206cc Griffe uit 2005.
Het Cabrio rijden bevalt me zeer goed, zeker met een hardtop, dit is super fijn!
Ik rijdt zoveel mogelijk open ,.. zodra het droog is en de zon een beetje schijnt is het heerlijk tuffen, zelfs met de verwarming aan en buiten 3gr.+ staat er een glimlach op mijn gezicht!

Ik vind het fijn om dit forum te kunnen raadplegen en om ervaringen te lezen van andere 206cc loversss !!

Ik wens jullie allemaal veel plezier ,.. en geniet van het leven!!


Hey Eef,welkom op het 206cc forum,
Zie dat je al veel genoten heb van je cabrio,is inderdaad een fijn karretje om mee te toeren.
Wij hebben dit weekend ook het dak laten zakken en het was zalig met dit weer,de temperaruurmeter gaf om en bij de 20 graden aan onder een stralende zon.
Dit is onze eerste cabrio,als tweede wagen,sinds 2,5 jaar en hebben nooit gedacht dat het zo leuk was.
Vroeger was ik een fervent motorrijder(nu nog maar vrouwlief vindt het te gevaarlijk,vandaar is dit een goed alternatief:-)
Onze volgende zal wel een vierzitter worden ,ben stiekem verliefd op de Volvo C70,occasie welliswaar,maar eerst nog proberen een jaartje van de cc te genieten ,daarna zien we wel...
CC-Groetjes vanuit Belgenland
Mike.





8) 8) 8)
:D :D :D :D
206cc 1.6 benzine 109pk 16V 3/2003
color:Ice Blue
km:150.000
Rvs rolbeugels
16"Ouraganvelgen & Good Year Eagle F1 205/45ZR16 banden
Alpine autoradio IDE-178BT
Alpine stuurwielbediening & displayweergave&handenvrij bellen via bluetooth

Plaats reactie