Weer een paar gebruikers hier

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
BertUS
Berichten: 3
Lid geworden op: 16-04-2016 12:24

Weer een paar gebruikers hier

Bericht door BertUS » 17-04-2016 13:48

Hallo
Wij zijn Caro en Bert uit het rustieke Bodegraven.
Sinds enkele weken zijn wij in het bezit van een 206 waarbij de toevoeging CC al heel snel door mij is vertaald naar Caroos Cabrio, idd een taalkundig foutje zit er wel in maar dat is een poging om vrouwlief te vertellen dat het een Roland Garros uitvoering is althans die wilde ze het hebben. Een zwarte met de zwart rode bekleding, en de zwarte 17 inch spaakwielen..............................tja, die is het is niet geworden.
Het is de blauw zilveren 1.6 uitvoering met momenteel nog de standaard wieltjes eronder.
De zoektocht naar een knappe was al een avontuur en je komt toch types tegen die een fantastisch verhaal weten te vertellen over de auto, maar wat mij dan gelijk de opmerking doet maken,
" ja, mooi, goed verhaal, maar komt die auto er zo bij?"
" uhh, dit is de auto, meneer"
"ow, okee, maar dit is niet de auto waar je je verhaal over deed hoor"


1 totaal afgesleten voorband terwijl de drie andere nog goed op het rubber stonden, een gaskabel die klem zat oid want het gas was niet in te trappen;

"meneer, dat hoort zo, omdat het een 2 liter is zit er een soort van begrenzer op het gaspedaal, zodat men niet te snel optrekt"

"uhh, vriend, dit zal ongeveer mijn 20e auto zijn, heb inmiddels een 14 tal motoren versleten, dus ik denk dat ik inmiddels wel wat geleerd heb over auto en motortechniek"

tja, en als je dan de proefrit gaat maken, met de reservelamp al aan, en bij elke stuurbeweging een gerommel voel, dan is het toch wel duidelijk, of 800 er van af of we gaan verder kijken....................we zijn dus verder gaan kijken.

Het wordt een tweede auto voor de vrouw, want als je 2 meter bent met maatje 49 is de 206 niet echt een geschikte auto, mss nog wel als passagier, maar zeker niet als bestuurder, tenzij je veel ralleyervaring heb, ik hou het wel bij mijn Hyundai Tucson
een 206cc is leuk, moet je alleen geen 2 meter zijn

Hesened
Berichten: 11
Lid geworden op: 20-08-2015 15:16

Bericht door Hesened » 12-05-2016 11:29

Welkom.

Ik ben ook bijna 2m en kan uit ervaring zeggen dat kleine stukjes prima gaat in een 206CC RC hoor :lol:

Ik heb die ervaring met louche auto maffiosi ook gehad. Heeft ruim een half jaar geduurd voordat we onze CC hadden gevonden. Er is een hoop zooi op de markt.
206CC 1.6 Roland Carros 2005.
Hadden we nou maar eerder....

Plaats reactie