Even voorstellen....mislukt

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
Lucienne
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-08-2009 22:58

Even voorstellen....mislukt

Bericht door Lucienne » 31-08-2009 00:26

Hallo, mijn naam is Luciënne en ik had een heel verhaal geschreven om mij voor te stellen. Echter omdat ik er een foto bij deed was ik direct m'n hele verhaal kwijt omdat dit pas de 2e post was. Niet echt handig van dit forum en eigenlijk ook een beetje lastig.

Dus nu maar geen foto en ook geen verhaaltje maar wel even melden dat ik sinds 3 weken de gelukkige eigenaresse ben van een lichtblauwe 206CC. De rest schrijf ik nog wel eens een keertje want 2 keer hetzelfde verhaal dat lukt nu "effe" niet :wink: Mijn ega heeft via mij overigens al iets gepost op het technische gedeelte.

Lucienne
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-08-2009 22:58

Re: Even voorstellen....mislukt

Bericht door Lucienne » 31-08-2009 00:27

Lucienne schreef:Hallo, mijn naam is Luciënne en ik had een heel verhaal geschreven om mij voor te stellen. Echter omdat ik er een foto bij deed was ik direct m'n hele verhaal kwijt omdat dit pas de 2e post was. Niet echt handig van dit forum en eigenlijk ook een beetje lastig.

Dus nu maar geen foto en ook geen verhaaltje maar wel even melden dat ik sinds 3 weken de gelukkige eigenaresse ben van een lichtblauwe 206CC. De rest schrijf ik nog wel eens een keertje want 2 keer hetzelfde verhaal dat lukt nu "effe" niet :wink: Mijn ega heeft via mij overigens al iets gepost op het technische gedeelte.
En zo dan toch nog de foto :D

Afbeelding

Plaats reactie