even voorstellen

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
robenmaris
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-10-2009 19:14

even voorstellen

Bericht door robenmaris » 26-10-2009 21:14

goedendag

wij zijn mariska en robert
robert 30 jaar oud en bedrijfsleider bij otosam automaterialen
mariska 24 jaar oud en ook werkzaam bij otosam als verkoopmedewerkster.

wij zijn sinds deze week in het bezit van onze eerste cabrio :) de 206 cc

niet echt mooi weer nu maar de eerst volgende dag dat het droog en zonnig is gaan we het toch even proberen :) het dak eraf !!!

mochten jullie vragen hebben aan ons omtrend accesoires voor jullie cabrio of adviezen omtrend jullie auto ? deze kunnen altijd gesteld worden en voor 95% hebben we ook antwoord terug

het lijkt ons ook zeker leuk om met de komende toerritten aankomend jaar mee te gaan

groeten robert en mariska

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

welkom

Bericht door ccfever » 27-10-2009 15:29

Hoi welkom bij de club en proficiat met jullie CC.
Droog weer en de kachel een standje hoger en je kunt zelfs in de winter van je CCabrio genieten.

Leuk ook te lezen dat jullie uit de autowereld komen, in welk soort auto accessoires 'zitten' jullie?....en daarbij natuurlijk de vraag :idea: ..... clubkorting...... :?:

groetjes en wellicht tot ziens bij 1 van de volgende ritten,

CCFever/site-admin
CC's make the world a better place!

robenmaris
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-10-2009 19:14

korting...

Bericht door robenmaris » 28-10-2009 19:55

wij kunnen alles leveren in en om de auto van velgen tot stereo instalaties , van autostyle producten tot poetsmiddellen.... waaronder meguiars... :)

ik wil ook bij deze alle leden mee laten profiteren van kortingen... ik kan alleen geen standaart kortingspercentage geven maar je moet denken tussen de 5 en de 30% korting..

overigens zijn wij de goedkoopste in autobanden en velgensets.. in noord-holland

voor eventueel vragen of producten kunnen jullie altijd mij bellen op 06-24727570

de winkel waar we werken is in hoorn otosam automaterialen 1000 vierkante meter autoplezier... :)

mischien is het leuk om een keer op zondag bij ons in de winkel een koffie ochtend te houden met alle clubleden en daarna een toerrit door west-friesland ??

groeten robert en mariska

Plaats reactie