CCFever

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

CCFever

Bericht door ccfever » 17-06-2008 12:05

Hoi,
mijn naam is Ralf Janssen aka CCFever. Ik ben sinds 2002 met de CC-koorts besmet geraakt. Ik heb nog steeds mijn eerste 206CC 1.6 16v zilvergrijs(gris aluminium).
Sinds 2002 ben ik ook lid van de ccclub Nederland. In het begin was er een groot enthousiasme dat echter behoorlijk is afgenomen. Recent heeft de gewijzigde website en het gesloten karakter van de club mij doen besluiten om een eigen ontmoetingsplaats voor CCFans te openen. Ik geloof in een open forum waarvan iedereen zonder kosten lid kan worden. Dat dit werkt bewijzen de duitse en oostenrijkse zustersites.
www.ccfreunde.de
Ik wens jullie veel pleizer in dit virtuele clubhuis en hoop jullie allemaal te gaan ontmoeten.

groeten
Ralf
CC's make the world a better place!

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 17-06-2008 18:56

Hoi,

Ik ben Wendy (ccwendy) en ben net als ccfever een echte fan.Niks heerlijker als topless rond te rijden :wink: Heb een 206cc 1.6 HDI uit 2006 kleur staalgrijs.
Kijk al uit naar de touren die we gaan maken :D

Groetjes Wendy
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

T.deB.
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-06-2008 18:58

Hoi, T de B is in the House

Bericht door T.deB. » 17-06-2008 19:06

Hoi,
mijn naam is T. de B. en ik zal hier gaan zorgen voor de kritische noot.....
leeftijd 43, zachtaardig en ccfan tot in de tenen. Ik heb al tal van cc-evenementen bezocht, recent was ik op het Int. treffen in Brilon.
Kan niet wachten tot de eerste bijeenkomst! :D

Gast

Karina

Bericht door Gast » 17-06-2008 19:11

Hoi, hoi,

Mijn naam is dus Karina (ik hou het makkelijk).
Net als de anderen helemaal gek van cabrio rijden en in het bijzonder van mijn eigen cc.
Zelfs het van en naar het werk rijden (totaal 1,5 uur :roll:) is met de cabrio een feest. Tenminste zolang de zon schijnt :lol:

Het leukste is natuurlijk het rijden van een mooie rit samen met vrienden. Voor vrienden zet ik graag een leuke rit uit.... dus wellicht tot gauw....

mirjamnieuw
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-06-2008 20:40

Mirjam

Bericht door mirjamnieuw » 19-06-2008 21:10

Hallo cc liefhebbers,

Mijn naam is Mirjam en net als mijn voorgangers al lange tijd gek van de CC. Er gaat niets boven het dakkie open.

Veel plezier op het forum en dank aan de oprichters van deze site. SUPER

:lol: Mirjam

irish.off
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-06-2008 23:18

Nu zal ik u lach maken

Bericht door irish.off » 23-06-2008 00:05

Hallo,

mijn naam is Iris en ik ben eveneens een grote 206cc-fan. Er zijn (bijna) niets dan beter drijvend met een open dak!
Vele dank aan degenen die deze pagina, groot idee deden!
Ik verheug me op volgende apointments en om u allen opnieuw te ontmoeten.

(Ik hoop u dit kunt lezen, is het een babelfish-vertaling…) :shock:

:D

Liebe Grüße!!
Iris
The difference between men and boys -
is the price of their toys

hennie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-06-2008 17:04

Bericht door hennie » 23-06-2008 11:14

Allereerst gefeliciteerd met de lancering van deze site en de complimenten over de toegankelijkheid en overzicht van deze site.
Absoluut niet te vergelijken met die van de Peugeot cc Club.
Ben ook bang dat die de langste tijd gehad heeft. Deze site heeft per dag meer bezoekers als de peugeot club in een maand volgens mij.
Nu al ruim 40 leden en dat zullen er volgens mij snel meer worden.
Misschien wat flyers bij onze dealer neerleggen ???
Moeten er eerdaags toch nog even langs om nog wat te laten vervangen.

Groeten Hennie en Wyneth

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

flyers goed idee

Bericht door ccfever » 23-06-2008 12:01

Dank voor het positieve kommentaar, wij willen er alles aan doen om het happy CC gevoel terug te krijgen.
Dit kan uiteraard niet zonder jullie hulp. Suggesties zijn welkom en we zullen evt aan een flyer gaan werken.

Een forum werkt bij de gratie van de input....dus stel je vragen en probeer mensen met antwoorden verder te helpen. Zo blijft het interessant en komen mensen terug.
Waar mogelijk ontstaan er hopelijk mooie kontacten. Wij hebben dit zelf in duitsland ervaren.

gr
ccfever :D
CC's make the world a better place!

moschaake
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-06-2008 11:35

Hoi...

Bericht door moschaake » 25-06-2008 01:08

...mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Marc-Oliver en ik woon sinds oktober 2006 in´t oosten van Berlijn. (In de zelfde maand kreeg ik ook mijn eerste CC - een zwarte 307 CC HDI)

Ik ben 38 en werk in de IT (Lotus Notes consultant) waardoor ik heel vaak in´t westen en zuiden van Duitsland ben. Opgegroeid ben ik in Mülheim an der Ruhr - ruim 60 km ten oosten van Venlo ;-)

Naast mijn werk (en natuurlijk de CC) zijn mijn interesses: Apple Computers (nog een heel jonge liefde), politiek, muziek (meestal independant rock/pop en sommige Nederlandstalige bands zoals Blof en Frank Boeijen), clubbing...

Vroeger was ik heel vaak in Zeeland maar hedendaags wordt´t toch vaker Rügen :cry:

En heel belangrijk: Dit is GEEN Babelfish vertaling. Hoewel de laatse nederlander in onze familie al eeuwen in die Zeeuwse hemel woont, spreek ik naast Duits en Engels ook Nederlands.

De oprichting van deze site is dus een leuke kans om weer eens in´t Nederlands te schrijven.

Ik wens jullie heel veel plezier in deze forum - en mischien zien wij elkaar bij een van de - hopelijk - in het gevolg plaatsvindende uitritten.

Groetjes uit Berlijn
Marc-Oliver
snelhijdsbeperking? heb ik niet nodig! en jij?

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2008 22:48

Het verschil met een babelfish vertaling is evident :lol:

Leuk om ook iemand uit Berlijn op het forum te hebben en ik zou zeggen, hou je Nederlands goed op peil en schrijf veel berichtjes :wink:

Plaats reactie