Soon to be ex 206cc rijder

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
crashcat
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-05-2012 15:06

Soon to be ex 206cc rijder

Bericht door crashcat » 07-05-2012 14:32

Hi,

Helaas maar het is waar. Heb de auto nieuw in 2003 gekocht, paar dingetjes aan veranderd, zoals:
  • Alu rollbeugels
    Supersprint demper en middenuitlaat verwijderd
    Pipercross inductiefilter (hiervoor een Green twister)
    CC Dakmodule
    Shortshift module
    17" velgen
    Weitec Hicon GT schroefset (hiervoor KW Inox v2)
    Xenon lampen
    [/list:u]
    Gewoon een nette strakke auto zonder veel poespas. Was lid van de Peugeot GTI club met leuke uitstapjes naar Zandvoort ed. Mooie herinneringen meegemaakt in Parijs, Dusseldorf en London waar je in temperaturen rond het vriespunt gewoon met open dak rond reed, omdat de zon scheen. Had toen veel bekijks met zo'n nieuwe betaalbare cabrio met een metalen dak.

    Echter ben ik voor studie en stage naar Azie gegaan en heb ik de auto bij mijn ouders gestald. Het leuke hiervan is, dat zij mijn zusje en haar vriend erin hebben laten rijden met als gevolg deukjes in de spatscherm en niet ingesmeerd leer. De deukjes zijn door een derde partij veroorzaakt, maar ja, wat doe je zonder getuigen. Daar kan je niet bij het waarborgfonds terecht.

    Alles tip top maken kan wel, maar het motorrijden lonkt weer, wat ervoor zorgt dat m'n handen gaan jeuken zodra ik een motor hoor aanrijden.
    Komende weken word dus de auto goed schoonmaken, in de was zetten, optionele accesoires eraf halen, en kijken of ik het zo met de deukjes kan verkopen met een lagere prijs.

    Chi


crashcat
Berichten: 8
Lid geworden op: 06-05-2012 15:06

Bericht door crashcat » 07-05-2012 14:37

Even een plaatje van vorig jaar.

Afbeelding

Plaats reactie