BadBert stelt zich ook even voor

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
BadBert
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-02-2013 10:15

BadBert stelt zich ook even voor

Bericht door BadBert » 11-02-2013 10:30

EDIT: foto's weggehaald, je mag blijkbaar in je 1e 2 berichten geen website links plaatsen, ook geen IMG tags dus... handig bij jezelf voorstellen ;)

Beste CC-ers!

bij deze zal ik mijzelf ook even voorstellen, aangezien ik nieuw ben op dit forum.

Ik ben Pieter van Ginneken, op internet noem ik mij BadBert (lang verhaal ;) )

Ik ben getrouwd, en trotse vader van onze net 2 jarige zoon, Mika.

Ik werk als Technisch Consultant (o.a. projectbegeleiding, programmeren etc) en dat bevalt me prima :)

Mijn "auto carrière" begon met classic mini's, en heb er daarvan 3 "versleten".
Ook naar school en stage heb ik dagelijks met een mini cooper 1.3 carb gedaan :)

Toen ik een baan had, moest er natuurlijk een wat luxere auto komen, zodat de mini lekker kon uitrusten en alleen gebruikt werd voor fun ritjes.
Dit werd een gloednieuwe Opel Corsa 1.2 enjoy met veel opties, waaronder het sport pakket (heerlijk onderstel!!!!)

Hier heb ik ruim 2 jaar met veel plezier in rond gereden, en heb hem toen ingeruild op een grotere auto.... want er kwam een kleine aan :D
dit werd een Hyundai i30CW 1.6. Ook lekker luxe, en lekker groot :) was ongeveer dezelfde leeftijd als de opel. Die zag er ongeveer zo uit (heb geen foto online nu):

Erbij hadden we nog steeds de mini, en een Fiat punto voor het vrouwtje.

Omdat ik ineens dicht bij huis ging werken, is de fiat er uit gegaan, omdat die niet gebruikt werd.

De mini heeft ook plaats gemaakt voor wat anders, en dan begint het er al op te lijken, een MX5 cabrio.
Een MX5 NA uit '91, met 1.6 16klepper erin. Open filtertje, open uitlaat, verlaagd etc etc etc etc ;)
Mijn heerlijke zomerbak!!!!!

Voor mijn huidige werk, rijd ik zakelijk ook nog een Skoda Octavia Combi met alles erop en eraan:

Nu hoor ik jullie al denken: wat komt hij in godsnaam hier doen dan?!?!?

Nou, dat is niet zo HEEL moeilijk :)
Omdat ik van de zaak een grote auto heb, is de grootte van de i30cw een beetje overbodig aan het worden. Het vrouwtje wilde graag de mx5, maar rijd er bijna niet in ivm achterwiel aandrijving, en de softtop vind ze toch niet zo heel handig....
DUS waar ga je dan naar op zoek, met een kleine (en misschien over een tijd nog wel 1)... juist een 4-zitter cabrio!

Ik kwam dus uit bij o.a de 307CC, want die ZOU het meeste beenruimte hebben.

zo, nu weten jullie een beetje wie ik ben, ga ik even wat vragen stellen hier op dit mooie forum :D

Ik ben aan het uitzoeken welke hardtop cabrio genoeg plaats bied voor 2 volwassenen, 1 (misschien 2) kinderen in kinderstoel / maxicosi, en er MOET een kinderwagen achteirn passen...... dus ben ook op zoek naar de maten van de kofferbak (met dak open)
Nog geen cc, maar wel een cabrio (mx5)

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 19-02-2013 11:11

hoi en welkom op het forum....
de cc's bieden volop ruimte....de beperkende factor is wat je allemaal mee wil nemen....ik heb al een 206cc met 2 kinderstoeltjes gezien....kan...maar niet comfi. Een 307 is dan al een handiger keus.
Ik hoop dat je je antwoorden vindt...en wellicht tot ziens ergens,
groet
ccfever
CC's make the world a better place!

ak307cc
Berichten: 13
Lid geworden op: 12-08-2012 14:45

Bericht door ak307cc » 28-02-2013 22:37

2 volwassenen en kind van 4 en 2 op de achterbank in zitjes kan prima.
Kinderwagen geen idee of dat past in de koffer.....

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 31-03-2013 20:10

Welkom Bart,

Denk dat een hardtop met open dak en dan een kinderwagen erin alleen met een heel klein op te vouwen kinderwagen lukt. Het dak kost tenslotte ongeveer de helft van de kofferbak.

Plaats reactie