BadBert stelt zich ook even voor

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
BadBert
Berichten: 3
Lid geworden op: 11-02-2013 10:15

BadBert stelt zich ook even voor

Bericht door BadBert » 11-02-2013 10:30

EDIT: foto's weggehaald, je mag blijkbaar in je 1e 2 berichten geen website links plaatsen, ook geen IMG tags dus... handig bij jezelf voorstellen ;)

Beste CC-ers!

bij deze zal ik mijzelf ook even voorstellen, aangezien ik nieuw ben op dit forum.

Ik ben Pieter van Ginneken, op internet noem ik mij BadBert (lang verhaal ;) )

Ik ben getrouwd, en trotse vader van onze net 2 jarige zoon, Mika.

Ik werk als Technisch Consultant (o.a. projectbegeleiding, programmeren etc) en dat bevalt me prima :)

Mijn "auto carrière" begon met classic mini's, en heb er daarvan 3 "versleten".
Ook naar school en stage heb ik dagelijks met een mini cooper 1.3 carb gedaan :)

Toen ik een baan had, moest er natuurlijk een wat luxere auto komen, zodat de mini lekker kon uitrusten en alleen gebruikt werd voor fun ritjes.
Dit werd een gloednieuwe Opel Corsa 1.2 enjoy met veel opties, waaronder het sport pakket (heerlijk onderstel!!!!)

Hier heb ik ruim 2 jaar met veel plezier in rond gereden, en heb hem toen ingeruild op een grotere auto.... want er kwam een kleine aan :D
dit werd een Hyundai i30CW 1.6. Ook lekker luxe, en lekker groot :) was ongeveer dezelfde leeftijd als de opel. Die zag er ongeveer zo uit (heb geen foto online nu):

Erbij hadden we nog steeds de mini, en een Fiat punto voor het vrouwtje.

Omdat ik ineens dicht bij huis ging werken, is de fiat er uit gegaan, omdat die niet gebruikt werd.

De mini heeft ook plaats gemaakt voor wat anders, en dan begint het er al op te lijken, een MX5 cabrio.
Een MX5 NA uit '91, met 1.6 16klepper erin. Open filtertje, open uitlaat, verlaagd etc etc etc etc ;)
Mijn heerlijke zomerbak!!!!!

Voor mijn huidige werk, rijd ik zakelijk ook nog een Skoda Octavia Combi met alles erop en eraan: