Peter 206cc

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
santalyd
Berichten: 19
Lid geworden op: 20-08-2010 14:27

Bericht door santalyd » 30-08-2010 08:08

Ik heb even het hele topic doorgelezen, wat grappig om de auto zo te zien veranderen :) Wij hebben hem net 2 weken en zijn niet zo van die doe het zelvers wat auto's betreft, dus hij zal mooi origineel blijven, maar het is wel leuk om te zien wat je er allemaal mee kunt doen. Veel plezier met het volgende project!

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 30-08-2010 18:54

jaja origineel houden hahahaha dat ken ik ergens van.
een andere cc rijder van de club wou eerst ook niets aan zijn auto doen maar daar zitten ondertussen wel andere lampen in.

ik heb t volgende al weer op t oog en dat zijn side skirts.
en dan is mijn auto af denk ik (waarschijnlijk begin ik dan opnieuw met andere koplampen)

grtz,
peter
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 07-09-2010 20:39

zo skirts gekocht en al weer verkocht ik kon er een beetje winst op maken dus dan is alles te koop bij mij.

nieuwe skirts worden dan toch maar de skirts van rieger (t zelfde merk als de rest van de bumpers op mijn auto)

nu voor mijn vriendin de ka bezig met sport bumpers te kopen,
deze ga ik zelf proberen te spuiten, niet geschoten altijd mis.

de voorbumper en grill van mijn auto heb ik zelf gespoten met spuitbussen, de bumper van de ka wil ik toch wel eens gaan proberen met 2k auto lak en compressor enz. dus meer pro spuiten. als dat goed gelukt is kan ik mijn voorbumer en grill ook opnieuw gaan doen.

dat zijn mijn plannen voor aankomende tijd.

daarna zal t wel weer tijd zijn om de winterbanden terug onder de auto te zetten.
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 04-11-2010 17:01

ondertussen toch weer t een en ander aan mijn eigen auto gedaan terwijl de bumpers van de ka nog niet half klaar zijn.

de dingen die ik heb gedaan, een alarm van een 307cc in mijn 206cc gehangen en t werkt goed.

daarna vond ik op internet een luchtfilter voor mijn cc'tje,
een K&N 57i kit dus een open luchtfilter met hitte afscherming.

nu brult de leeuw pas echt

grtz,
peter
Afbeelding
Afbeelding

bimotacarbon
Berichten: 20
Lid geworden op: 11-07-2010 12:58

Bericht door bimotacarbon » 01-01-2011 20:01

Mooi hoor,
:D

Vraagje, waar heb je de quickshift vandaan??

Klinkt interessant namelijk.

Mvg johan

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 02-01-2011 09:15

Die zijn tegenwoordig moeilijk te vinden.
Je hebt kans dat ze bij " de snelle leeuw" in Utrecht ze nog wel hebben.
Heel af en toe kom je ze ook tegen op marktplaats.

Succes met je zoektocht.
Groeten,
Peter
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 24-03-2011 20:00

update

enkele dagen geleden kreeg ik een mailtje van een bedrijf waar ik ooit skirts gekocht had, ze wouden graag weten of het monteren gelukt was.
t was al meer dan 1 jaar geleden dat ik ze besteld had maar ik had ze in een boze bui in de schuur gezet omdat de levering langer duurde en er zat een scheurtje in 1 skirt dus toen niet meer echt gekeken of t paste.

ze wouden graag weten of de pas vorm goed was.

dus in dat oogpunt de skirts maar weer uit de schuur gepakt en eens met tape aan de auto gehangen, toen ik op mijn gemak keek zag is dat de skirts iets lager gemonteerd moesten worden dan ik dacht dus de pas vorm was goed.

vandaag heb ik de skirts maar meteen naar de spuiter gebracht.

mag ook wel na meer dan een jaar, ondertussen heb ik wel 3 andere sets skirts geprobeerd maar die waren het allemaal net niet en kwam niet overeen met de voor en achterbumper.

deze skirts die nu bij de spuiter liggen lijken het meeste of rieger skirts maar dan veeeeeeeel goedkoper en zijn van t zelfde materiaal ook abs kunstof.

over ruim een week hoop ik dat ik ze er onder kan gaan zetten enkel moet mijn auto dan wel zo lang mogenlijk stil staan om de lijm te laten uitharden.

als de skirts terug zijn zullen er wel weer eens foto's geplaatst gaan worden denk ik.

groeten,
peter
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 02-04-2011 12:22

jaaaaaa

de skirts zijn gister gespoten en kon ze vandaag dus ophalen.

ze zijn iets krom getrokken door de spuitcabine (kunstof in een warme omgeving kan iets vervormen)

maar daar is op de auto niets meer van te zien.

ik heb ze er net op geplakt en nu is het dus enkele uren wachten totdat de kit voldoende is uitgehard, daarna kan ik de houtjes waarmee hij geklemd zit nu tijdelijk tussen de muren weg halen en kijken of het blijft hangen.

zal zien dat ik de kit net op de verkeerde plaats heb zitten......

het ziet er nu tenminste wel goed uit. zal zo eens een foto maken van hoe ze er nu bij staat, is best zielig voor haar aangezien t zo'n mooi weer is en moet ze stil staan......

maar er komen nog genoeg mooie dagen en aan dan mag ze weer rond rijden en is ze weer een stukje mooier/ meer af.

groeten,
peter
Afbeelding

Afbeelding

nog wat foto's die ik laatst gemaakt heb.......

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 03-04-2011 20:01

de kit was droog en de skirts zitten nog op zijn plaats zelfs na een ritje over de snelweg!!!

dus heb t goed gekit, het randje tussen t plaatwerk en de skirt heb ik ook nog even strak dicht gekit en afgesmeerd wel zo netjes (gelukkig werk ik ook veel met kit op mijn werk.

grtz,
peter
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 10-07-2011 20:58

hallo,

ik heb een schroefset opgehaald voor de voorkant van mijn auto.
ze moet 2 a 3 cm lager worden dan dat ze nu staat.
dan is het al genoeg opletten met drempels denk ik.

foto komt als ze er onder zitten.

groeten,
peter
Afbeelding

Plaats reactie