Voorstellen: Kevin

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
Kevin
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2013 10:31

Voorstellen: Kevin

Bericht door Kevin » 04-08-2013 12:10

Goedemorgen CCfan members.
Ik zal even op mijn brakke zondag morgen wat leuks vertellen.

Over mij zelf
Naam: Kevin Setz
Leeftijd: 20 Jaar
Geboren: 12-07-93
Woonplaats: Zuidhorn (12km van groningen stad)
Hobby's: Vertel ik later
Werk: Chef / Worstmaker slager

Voertuigen:

Type voertuig: Peugeot 206cc 1.6 16V Tuned
Kleur: Donker rood
Bouwjaar: 2004
Kilometerstand: 64.xxx
Aanpassingen: Turbo op laten zetten met 1.3bar en een K&N luchtfilter

Type voertuig: Peugeot ludix Max preformance
Kleur: Zwart oranje
Bouwjaar: 2009
Kilometerstand: Onbekend
Aanpassingen:
74cc epc tuned cilinder
28mm spruitstuk
Leovince tt uitlaat
Dopler krukass
Carbon frame
leeg gewicht: 44kilo
Maximale snelheid op testbank: 114km/h 11PK

Foto's volgen nog.

Hobby's

Heb wel veel hobby's maar daar ga ik wat over vertellen.

In het verleden deed ik altijd aan radio maken, via de fm band, wat altijd hard stikke mooi was. hellaas ben ik daar mee gestopt vanwege de hoge boetes die ze in 2011-2012 naar 5000euro opgeschroefd hebben. Tjah waar hebben we het over. gelukkig heb ik nog wel alles van die tijd dus kan zo weer beginnen :P

Verder doe ik veel aan scooter/brommer onderhoud en tunen dat is egt een passie van mij. alles zelf aan geleerd wat een hoop geld heeft gekost omdat je in begin van alles verneukt. maar anno 2013 een echte tuner in noorden er bij. Ik krijg vaak scooters bij huis en brommer van andere mensen om te onderhouden, tunen, spuiten. en dat is wel echt mijn ding. Dus vragen of scooters? kun je bij mij terecht.

Hoe het begon: Sinds anderhalf jaar een ps3 gekocht met gran turismo 5. hard stikke leuk spel maar naar een hafljaar liep dat uit de hand. Eerst 1 van de beste race sturen gekocht. maar om elke keer dat op me bureau te schroeven is niks. Dus gelijk hout gehaald + een kuipstoel en een eigen Racesim kist gebouwd (Foto's volgen) en toen werdt ik beter, en beter. en werdt gevraagd om bij een club tekomen om te racen tegen andere landen voor geld. en dat leek mij wel leuk. Het ging niet zo zeer om hoge bedragen ik zal het uit leggen: Als je met 8 mensen gingen racen was het dus 4 vs 4. en iedere speler moet geld in zetten (standaard bedrag van 50euro) Dus dat betekend 200euro per team. en als jouw team won kreeg je 200euro en werd dus weer gedeeld. Maar hier doe ik niet meer aan mee.

Mijn laatste hobby is toch mijn auto 8) maar ik denk dat ik dat niet hoef uit te leggen op dit forum waarom. maar ben er blij mij. Even iets over de turbo die ik er in heb laten bouwen. het gaat om een kleine turbo met een 1.3bar het geeft niet zo veel pk's er bij (rond de 40) maar omdat ik een dumpvalve er tussen heb fluit die bij het schakelen en dat wou ik altijd op mijn auto hebben. dus daarom die turbo.

Verder ga ik niet zoveel aanpassen aan een mooie auto, alleen de velgen en de verlichting en een spoiler.


Willen jullie nog iets weten of vragen. vraag gerust :D

Kevin
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2013 10:31

Bericht door Kevin » 04-08-2013 12:11

Volgens mij moest ik 2 post hebben :) voor de foto's

Raymond
Berichten: 104
Lid geworden op: 07-04-2010 20:41

Bericht door Raymond » 04-08-2013 12:47

Hallo Kevin, welkom op het forum.

Ik zie dat je worstmaker bent. Ik heb wel eens zelf geprobeerd worst te maken m.b.v. een Moulinex keukenmachine, was redelijk geluk alleen veel te zout. Koop ze nu toch liever bij een bepaalde slagerij in Enschede.
En het is moeilijk om aan varkensdarm te komen.

http://www.youtube.com/watch?v=_dku4mVJgl8

Ik ben ook in het bezit van een scooter een Aprilia Mojito Custom, compleet met valbeugels windscherm en koffer. Nieuw gekocht en is nu 4 jaar oud.
Rij er eigenlijk veel te weinig op (nu 1800 km op de klok)

Ik heb 2 auto's, een 206cc Roland Garros 1.6 waar naderhand wat extra opties zijn aangebracht (achteruitrijsensoren, cruisecontrol, chromen beugels, subwoofer, alarm en een andere radio (JVC-kd nx5000)

Verder heb ik ook een Peugeot met een Turbo, een 208 THP, maar die heb ik ingeruild voor een 208 GTi die hopelijk in oktober wordt geleverd.

Normaal schrijf ik nooit zoveel tekst, maar veel dingen komen overeen, op het gamen na.

Foto's zijn natuurlijk welkom

Groeten,

Raymond.
206cc Roland Garros & Peugeot 208 GTi

Kevin
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2013 10:31

Bericht door Kevin » 04-08-2013 13:54

Heej, leuk dat je hebt geprobeerd, en is het is inderdaad moeilijk om aan een darm te komen. maar als je bij een lokale slager langs gaat er vraagt om varkens darmen zal hij vast wel een paar kunnen missen voor een klein bedrag, en ik wil je wel helpen met het recept van de worst.

heb inmiddels al 12 goude bekers gewonnen met een worst keuring.

en dat filmpje is wel grappig in die 11 minuten maak ik 50-60 droge worsten in die tijd dat hij 1 heeft haha :P

Kevin
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2013 10:31

Bericht door Kevin » 04-08-2013 14:19

filmpje van mij met gran turismo 5 op nurenbergring
Ik op me racesim

Plaats reactie