Even voorstellen

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
Pientje
Berichten: 1
Lid geworden op: 13-08-2013 12:28

Even voorstellen

Bericht door Pientje » 14-08-2013 12:52

Goedemiddag,

Ik zal me ook maar even voorstellen! Mijn naam is Sarina, bijnaam Pientje en ik woon in Enschede.

Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een Peugeot 206CC 2.0 met bj 2003. Deze heb ik goedkoop kunnen kopen van een meisje uit Amsterdam. Het is haar eerste auto geweest, wat resulteerde in de nodige deuken in de motorkap en lakbeschadigingen. Ook kon het dak niet meer open.

Inmiddels is de eerste APK keuring geweest en zijn de grootste kosten gemaakt dus ik kan beginnen met het opknappen en uitdeuken van de auto.

Het dak is inmiddels gemaakt. Na lang zoeken bleken de twee cilinders lek te zijn. Deze zijn inmiddels vervangen. Toen de auto hiervoor bij de garage stond, is een andere klant in de zijkant gereden bij het achteruit rijden. Uiteraard net met de hoek van de bumper in het achterscherm waar de cilinder zit :roll:

Dus zodra de expert erbij is geweest kan hij helemaal uitgedeukt worden en ik laat hem maar helemaal opnieuw spuiten.

Ook moeten de velgen nog onder handen worden genomen. Ik twijfel nog of ik deze neonroze zal laten spuiten of dat het weer de standaard kleur wordt.

Verder ben ik nog op zoek naar een lederen interieur. Dus mocht iemand zoiets hebben liggen hou ik me aanbevolen. Inruil: zwart/grijs stoffen interieur met de bekende scheuren bij de airbag aan de zijkant.

Ook wil nog andere achterlichten en koplampen... ach jullie kennen het vast wel. Er is zoveel moois te koop voor de 206 ;)

Groetjes, Sarina

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 14-08-2013 19:58

welkom,

zolang de garage de schade reparatie betaald is het goed.
verder kan je je auto zo gek maken als je zelf wilt, mijne zou ik standaart laten maar in de loop van de tijd is er toch t een en ander aan gedaan.


succes met je auto,

groeten,
peter
Afbeelding

Raymond
Berichten: 104
Lid geworden op: 07-04-2010 20:41

Bericht door Raymond » 14-08-2013 21:15

Wees welkom,

Ik zie dat je een stadsgenoot bent. Misschien zie ik je wel een keer rijden......

Gr.

Raymond
206cc Roland Garros & Peugeot 208 GTi

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 15-08-2013 20:36

welkom en veel plezier met je project.

De aanrijding bij de dealer, klinkt een beetje positief. Zo staat die in ieder geval weer strak in de lak.

Inderdaad heel veel moois. Mooiste vind ik de dak-module :D

Plaats reactie