Jeffrey stelt zich voor

hier kun je jezelf voorstellen, andere leden feliciteren enz
Plaats reactie
jeffrey
Berichten: 1
Lid geworden op: 19-12-2013 14:22

Jeffrey stelt zich voor

Bericht door jeffrey » 20-12-2013 11:05

Hallo allemaal!

zoals jullie wellicht al in de gaten hadden ben ik dus Jeffrey, 25 jaar en woonachtig in Hoogvliet (net onder Rotterdam).

ik ben nu sinds 2 weken eigenaar van een Peugeot 206 CC RG uit 2004 welke mij tot nu toe super bevalt! Waarom dit merk en type? Mijn vorige auto, Volvo 480 GT, had dusdanig veel APK afkeur punten dat het niet meer rendabel was deze te laten repareren. Auto was immers ook al 18 jaar auto en had er ruim 250.000km op zitten. In eerste instantie jeukte het wel erg om weer een andere Volvo te kopen, maar daar kwam toch ook het cabrio gevoel opzetten. Dus gaan kijken naar een C70 uit 2001/2002. Deze wagens hebben over het algemeen veel kilometers gezien, geen hard-top, en de gemiddelde prijs lag toch vrij hoog.

Met in het begin wat tegenzin toch maar wat breder gaan zoeken naar cabrio's en hier kwam Peugeot toch al snel in het zicht. In het begin naar een 307 gekeken, maar opnieuw dat prijskaartje en ook de grootte (ben maar alleen) beviel mij niet helemaal. Na wat verder zoeken kwam ik eigenlijk de Roland Garros uitvoering tegen van de 206 en daarmee was de zoektocht naar een geschikt exemplaar toch echt begonnen!

Na voor mezelf de eisen te hebben bepaald (bouwjaar, kilometerstand en natuurlijk het RG embleem) gericht gaan zoeken en uiteindelijk één in de buurt gevonden. Proefrit gemaakt, aankoop keuring laten doen, betalen en wegrijden maar!

Ik neem aan dat iedereen wel weet hoe de auto eruit ziet, maar zal toch (dit weekend) nog even een foto plaatsen. Verder ben ik erg benieuwd naar dit forum en de mensen; zelf heb ik namelijk ook wat (technische) vraagjes
:D

Groeten,
Jeffrey

Plaats reactie