peugeot SR1 408 CC concept

Nieuwtjes en bijzondere CC-onderwerpen kun je hier kwijt
Plaats reactie
ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

peugeot SR1 408 CC concept

Bericht door ccfever » 19-01-2010 15:37

Hoi, peugeot heeft naast de RCZ een 2e concept car getoond die de nieuwe style van het merk gaat markeren.
De auto moet de 407 gaan opvolgen en tevens het hogere 600 segment gaan bedienen. De oude 605 verdwijnt.
Als je mij vraagt is dit een super bolide die sterk doet denken aan aston martin & Co. Het mooie is dat de wagen ook in een CC variant is uitgevoerd......
veel plezier en wat vinden jullie ervan? Het hele artikel is te lezen op :
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13394 ... e-voor-408

Afbeelding
CC's make the world a better place!

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 19-01-2010 19:07

Heel mooi,maar dat zal de prijs ook wel zijn.......kunnen we alvast gaan sparen :D
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

Gast

Bericht door Gast » 22-01-2010 14:40

Tegen de tijd dat ik dat bij elkaar gespaard heb, is het een oldtimer :lol: :lol: :lol:

Gast

bewegende plaatjes SR1

Bericht door Gast » 24-01-2010 13:34

Van de eerder aangekondigde SR1 conceptcar die de nieuwe style van Peugeot toont zijn nu ook bewegende plaatjes vrijgegeven. Via onderstaande link kun je alvast een voorproefjes krijgen http://www.youtube.com/watch?v=nKFJX0e9 ... C80C85873C

Zoals al eerder te zien was heeft de steeds groter wordende haaienbek plaatsgemaakt voor meer subtielere lijnen die Peugeot weer spannend maken......
aanvulling: voordat jullie denken wat weet die Karina veel :D ..... deze posting is eigenlijk gedaan door ccfever .... computer stond nog op mijn login :wink:

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 24-01-2010 19:43

Prachtig deze concept Peugeot! Die steeds groter wordende haaienbek vond ik ook geen vooruitgang, dus als dit de toekomst is... beter! :)

Wat me niet helemaal duidelijk wordt, is die derde zitplaats die er zou moeten zijn. Nergens op plaatjes zie ik nu echt wat daarmee bedoeld wordt. Er zit wel een zwart vlak, maar is dat om op te zitten...
Verder is dit natuurlijk nog geen CC. Ze hebben nu een afneembare hardtop over een reguliere cabrio geplant. Zolang ik geen dak zie dat wordt opgevouwen, ben ik niet overtuigd. Voor mij namelijk onder geen voorwaarde een canvasdak.

Hoe dan ook als dit concept ook gebruikt gaat worden voor de toekomstige 208 CC, komt er zeker weer een (andere) Peugeot hier in de garage. De 207 CC sla ik dan misschien wel helemaal over.

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

peugeot SR1

Bericht door inprescom » 25-01-2010 16:34

Peugeot is "goed bezig" en dat zie je niet alleen terug in de modellen maar ook de kwaliteit gaat sterk vooruit. Een paar jaar geleden had ik niet nagedacht over de aanschaf van een peugeot (zakelijk) maar heb onlangs in de nwe. 5008 gereden en was blij verrast. Buiten dat de CC's al jaar en dag toppertjes zijn zal ik nooit een francofiel worden maar stukje bij beetje krijgen ze me bij Peugeot om.
gr. André Voorberg Lienden.
Altijd op zoek naar ......

Plaats reactie