Wijzigen van gebruikersgegevens

Gebruiksvoorwaarden en algemene zaken rond dit forum
Plaats reactie
Gast

Wijzigen van gebruikersgegevens

Bericht door Gast » 18-06-2008 22:19

Het kan zijn dat je je gebruikersgegevens wil wijzigen. De drie meest voorkomende vragen (en de antwoorden daarop):

1. mijn emailadres is gewijzigd
Kwestie van inloggen en kiezen voor 'profiel': daar vul je je nieuwe emailadres in (en tweemaal het wachtwoord); vervolgens onderaan kiezen voor 'bewaar';

2. ik wil m'n gebruikersnaam veranderen
Dat kan niet. Dit kan alleen door een nieuw account aan te maken. Je begint dan weer met een 'schone lei'.
Echter: er kan maar 1 gebruiker aan 1 emailadres gekoppeld zijn. Heb je maar 1 emailadres, laat dan eerst je oude forumaccount verwijderen.

3. ik wil mijn forumaccount verwijderen (en ook geen emails vanuit het forum meer ontvangen)
Om je account te verwijderen: stuur een mail aan 206cc@rija.nl met daarin het verzoek tot verwijderen en, heel belangrijk, je gebruikersnaam op het forum. Dus: je inlognaam. We zullen je account vervolgens verwijderen. Het kan overigens zijn dat daar een paar dagen overheen gaan.

Overigens stellen we het altijd op prijs de reden van eventuele beëidiging te horen. Zeker als die beëindiging ook opbouwende kritiek op het forum inhoudt.

Mocht je onverhoopt niet meer weten wat je gebruikersnaam is. Doorzoek dan svp de gebruikerslijst en zoek op de emailadressen die je veel gebruikt.

Groeten CCfanclub

Plaats reactie