CConCCurentie

Hier vind je info en kun je info kwijt over andere klapdak cabrios zoals de Mercedes SLK, Renault Megane, VW EOS, Opel TT, BMW 3,
Plaats reactie
ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

CConCCurentie

Bericht door ccfever » 13-11-2009 17:53

Ik weet dat het vloeken in de kerk is maar we kunnen er niet omheen dat Citroën de laatste tijd goed aan de weg timmert en steeds mooiere auto's begint af te leveren.

De volledig mislukte Pluriel (of Pleurop) is het laatste dat het merk op cabriogebied heeft laten zien.
Zoals bekend zit Citroën samen met Peugeot in 1 concern en leek het CC principe voorbehouden aan de Peugeot designers.....maar nu duikt het volgende op....en eerlijk is eerlijk.....ik zou niet 1, 2,3 durven beweren dat ik de 308CC mooier vind.....maar oordeel zelf....het heet airscape en is eigenlijk een C5-CC
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
CC's make the world a better place!

Gast

Bericht door Gast » 15-11-2009 14:35

Ik vind hem 2 woorden (Geweldig Mooooooooooooi)

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

niet peugeot klapdak cabrio's

Bericht door inprescom » 16-11-2009 15:33

Peugeot heeft in het zgn. e-segment alleen de 407 welke sterk verouderd is, de opvolger komt eraan en wie weet komt hier ook een cabrio variant van. Deze Citroen gaat de concurentie aan met bijv. de audi en volvo.
Misschien een goede test voor Peugeot of zij ook in dit segment willen stappen met de nwe. 507CC.

De tijd zal het leren, groeten.

André Voorberg Lienden
Altijd op zoek naar ......

Plaats reactie