goede ervaring met de dealer

Hier kun je je positieve en negatieve ervaringen rond garagebezoeken kenbaar maken. Blijf objectief, hate-posts worden verwijderd!
Plaats reactie
Jeannette
Berichten: 49
Lid geworden op: 23-08-2014 09:35

goede ervaring met de dealer

Bericht door Jeannette » 03-07-2018 18:10

Eindelijk kan ik weer iets neerzetten. :D

Nefkens Apeldoorn is een tijdje overgenomen volledig door auto Palace. Van begin af aan toen ik mijn cc kocht bij Nefkens de cc in onderhoud.

zaterdag met de cc door de wasstraat en aansluitend ook de binnenkant gedaan. Dak naar beneden en de auto gestart om weer te vertrekken. Kreeg de cc storing uitlaatgas cc geen vermogen toen ik weg wilde rijden op nieuw gestart vermogen terug maar de storing bleef.

Gelukkig was het voor 12.00 uur want de werkplaats is op zaterdag na 12.30 dicht. Gelijk geholpen uitgelezen kwam er uit gasklephuis. De monteur heeft het schoongemaakt en met de cc gereden storing bleef uit en ik hoop dat het zo blijft. Er is zeker een klein uur aan gewerkt en toen ik vroeg wat zijn de kosten kreeg ik een hand dat het zo goed was en wenste verder een fijn weekend!

Dit vind ik super en vond het wel waard om het hier te melden. Super :D :D :D Ik was altijd al te vrede maar nu des te meer :wink:

Plaats reactie