Fout emissiesysteem

Hier kun je je positieve en negatieve ervaringen rond garagebezoeken kenbaar maken. Blijf objectief, hate-posts worden verwijderd!
Plaats reactie
Haagje
Berichten: 5
Lid geworden op: 22-06-2008 15:19

Fout emissiesysteem

Bericht door Haagje » 26-07-2009 14:53

Het is gebeurd, voor de eerste keer dat ik in een cc rij (sinds maart 2004 een 206 cc en sinds augustus 2007 een 207 cc ) strand ik langs de weg. Amper een kilometer van mijn werk op een maandag een piep met de foutmelding Fout in het emissisysteem. De auto rijd met horten en stoten. Bellen naar Peugeot Assistance. Binnen een half uur weggesleept. De auto kon niet naar mijn Peugeot onderhoudsgarage in Den Haag maar moest naar een vestiging op een afgelegen industrieterrein in Den Haag. Dat is wel even lastig.
Na een dag wachten komt de mededeling dat alles weer in orde is. Wat was aan de hand? Geen idee. Elektronica moest worden gereset. Hoe komt zo iets? Geen idee. Het gebeurd gewoon een keer.
Wat voor geruststellende antwoorden net een week voor je met de auto op vakantie wil.
Moet ik hier nu blij mee zijn :?: :?:
Groet, Haagje

havinck
Berichten: 18
Lid geworden op: 19-07-2009 23:09

Bericht door havinck » 27-07-2009 19:08

Ik kan me voorstellen dat je niet blij wordt van zo'n boodschap als je over een week op vakantie gaat. Helaas hoor je het steeds vaker dat er gereset moet worden. Gelukkig zijn er genoeg (Peugeot)garages in het buitenland, maar laten we er maar vanuit gaan dat je ze niet hoeft te bezoeken! Fijne vakantie én een goede reis.
Move slowly forward...

Plaats reactie