Kennismakingsrit

We willen graag een vliegende start maken met dit forum. Graag willen we jullie persoonlijk leren kennen, vandaar de kennismakingsrit.
Plaats reactie
Gast

Kennismakingsrit

Bericht door Gast » 24-06-2008 20:32

Hallo CC vrienden,

Wij willen ergens op een zondag in juli of augustus een kennismakingsrit organiseren. Naast deze digitale ontmoetingsplaats is het natuurlijk leuk om elkaar in levende lijve te ontmoeten èn een mooie rit te rijden.

Qua omgeving lijkt ons ergens in het midden van Nederland het meest handig. We zouden een stuk van de Holland Tour kunnen rijden maar ook andere locaties/ritten zijn natuurlijk welkom.

Laat eens horen welke zondag jullie kunnen en welke omgeving de voorkeur heeft. Wij zelf kunnen in elk geval op zondag 27 juli, 3 augustus en 17 augustus.

CC-U soon,
Ralf (CCFever) en Karina

mirjamnieuw
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-06-2008 20:40

re kennismakingsrit

Bericht door mirjamnieuw » 24-06-2008 20:42

Hoi allemaal


Erg leuk idee om een kennismakingsrit te organiseren. En voor de verandering, ik kan alle genoemde zondagen

Gr Mirjam

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 24-06-2008 21:31

Hoi allemaal,

Inderdaad een super leuk idee,en ook wij kunnen vanaf nu iedere zondag :D

Hopelijk tot gauw

Groetjes Wendy
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

Gast

Kennismakings rit

Bericht door Gast » 24-06-2008 21:40

Goed idee de kennismakingsrit
Ik kan op 27 juli en 3 augustus ,wij komen uit het puntje van limburg,dus een rit midden in het land lijkt mij wel wat.
John en Marlies (Herbie)

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 25-06-2008 20:44

Een zeer goed idee,,helaas kunnen wij alleen de eerste zondag.

Laat het treffen maar komen.

Groetjes Rob en Inge

ps salland route is ook zeer mooi,,,staat op gpstracks

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2008 22:43

Ha,

We wachten even af welke zondag de meeste deelnemers kunnen.
Overigens hebben Bert en Ineke zich ook al aangemeld via de hyves ccfanclub ( http://ccfanclub.hyves.nl/ ). Dus de aanmeldingen komen al mooi binnen en zo te zien wordt het een aardige optocht.

@Robcctje, bedankt voor de tip, ik ga de route eens opzoeken.

grtz. Karina

theo7300
Moderator
Berichten: 48
Lid geworden op: 22-06-2008 18:58

rit

Bericht door theo7300 » 27-06-2008 21:09

Wij kennen nog niemand , dus kom maar op met die rit we horen wel welke zondag het wordt.


Theo&Carin
Apeldoorn

Jasper_CC
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-06-2008 19:47

kennismakingsrit ccfanclub.nl

Bericht door Jasper_CC » 28-06-2008 09:30

Hmmm ik moet het nog zien.. Ik vraag me af als de CC-Club dit leest of ze dit niet als concurentie zien. Volgens mij kan het niet de bedoeling zijn om leden weg te halen bij de CC-Club? Of is dat wel de bedoeling? Maar goed dat zal de toekomst wel uitwijzen toch. Ik heb hier een beetje een dubbel gevoel bij. Jullie zijn toch ook nog lid van de CC-Club? Waarom laat je hun niet gewoon de ritten organiseren? Lijkt me zo veel dubbel werk voor die paar forum leden van nu? Ik was gewoon even nieuwsgiering. :D

Ga zo door!

Groetjes,

Jasper

Gast

Bericht door Gast » 28-06-2008 12:52

Ik kan natuurlijk niet voor de CC-Club spreken. Dus dat zal je daar moeten vragen.

Onze bedoeling is het in elk geval om een aanvulling te bieden voor mensen die het leuk vinden meerdere ritten per jaar te rijden en die eventueel zelf ook een rit willen organiseren. Een rit met een paar auto's is ook leuk en kost niet veel tijd om te regelen.

Volgens ons is co-existentie zonder meer mogelijk....
Sommige mensen zijn liever lid van een besloten club en anderen voelen zich meer thuis op een openbaar forum. En ook bij deelname aan beiden zie ik geen enkel probleem.

Ik zou zeggen, probeer het uit en rij een keer mee.

T.deB.
Berichten: 4
Lid geworden op: 17-06-2008 18:58

Re: kennismakingsrit ccfanclub.nl

Bericht door T.deB. » 28-06-2008 13:30

Als het even uitkomt dan zal ik er zeker bij zijn.
Jasper_CC schreef:Hmmm ik moet het nog zien.. Ik vraag me af als de CC-Club dit leest of ze dit niet als concurentie zien. Volgens mij kan het niet de bedoeling zijn om leden weg te halen bij de CC-Club? Of is dat wel de bedoeling?
Ga zo door!

Groetjes,

Jasper
Wat mij aan dit initiatief aanspreekt is dat ik niet hoef te betalen voor van alles en nog wat. Volgens mij staat niets een naast elkaar bestaan van beide initiatieven in de weg. Je hoeft niet te kiezen en kunt uitzoeken wat het best bij je past, of je doet alletwee.

Ik ben benieuwd hoe de ontwikkeling verder zal gaan.
groet,
Ted

Plaats reactie