Winterslaap

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Gast

Bericht door Gast » 26-02-2010 21:15

klopt, dat zei ik dus ook in mijn reactie... meteen gevraagd of wij van de cc geen bedrijfsauto kunnen maken :mrgreen:

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 17-03-2010 19:32

ik ben officieel uit mijn winterdip heb al 2 dagen achtereen cabrio gereden, morgen is t weer goed weer (als t goed is) en dan weer cabrio rijden (heb een halve dag voor vrij genomen).

mijn auto heb ik vandaag weer lekker gewassen in t zonnetje.
binnekort moet ik mijn remblokken wisselen want deze zijn op. denk dat ik de schijven ook maar wissel aan de voorkant die hebben ook al wat geleden (50.000 km) vind t wel vij vroeg om schijven te wisselen maar anders moet ik over een paar duizend alsnog de schijven vervangen en dan moet je ook nieuwe blokken nemen.

ik heb de remblokken al thuis liggen (ebc greenstuff) hiervan word gezegt dat ze minder remstof geven en beter remmen. de schijven die ik dan neem zijn geventileerd dus met gaatjes voor beter koeling en stofafvoer.

als ik mijn remmen toch vrij heb maak ik ook maar meteen de klauwen rood. en als ik dan toch mijn winterbanden van mijn auto heb kunnen meteen de 17 inch zomer banden er weer onder!

ik heb t nog druk, hopen dat er een heel mooi weekend aan komt binnenkort dan kan ik de remmen gaan doen en natuurlijk dan rustig de remmen gaan inremmen met een ritje. de eerste 300 km mag je geen noodstop maken of hard remmen.

hebben er meer mensen plannen om te hobbyen?
mischien een keer een technische meeting?

groeten,
peter
Afbeelding

Roel
Berichten: 135
Lid geworden op: 20-02-2010 09:22

Bericht door Roel » 17-03-2010 19:54

Ik heb ook al weer 2 dagen lekker gereden, vooral tegen de middag was het goed te doen met het dakkie open.
Heerlijk gewoon ik zie de zomer al met een glimlach tegemoet!

Ben eerst nog niet van plan te hobbyen maar in de toekomst misschien wel.
Hangt beetje af wat de al gehele kosten zouden worden.
Laatst zag ik er ook een 206cc staan op de parkeerplaats bij de "mc d" met van die verlichting onder de auto,
op zich wel weer grappig in het donker, maar je mag er toch niet mee rijden.
Dan ging ik zelf liever voor een spoiler of interieur aanpassing etc.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 17-03-2010 20:24

ik heb ook verlichting onder mijn cc, en ook in mijn cc onder t dash.
in mijn grill hangen ook nog strobes (zijn nu blauw maar ga er witte in zetten anders ben ik net politie en dat is net niet de bedoeling)

mijn interieur is ook anders omdat ik t deel waar de radio in zit in leder heb laten bekleden. verder is er aan t intrieur weinig te doen volgens mij, of t moet zijn dat je heel t intrieur wisseld met een ander bijv een RC.

oja je kan ook nog de rolbeugeltjes veranderen.

er gaat als je alles opteld veel geld in zitten of je moet er toevallig tegen lopen op internet bijv. bumpers kan je van een gewone 206 pakken dit past ook tenminste de set die ik er op heb zitten.
Afbeelding

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

chit chat

Bericht door inprescom » 18-03-2010 12:28

Vorige week onze cabrio uit het "Vet" geh. Stond al vanaf dec. stil ! Daar stond zij, met haar glanzende zwarte kleur te stralen in de zon, haar mooie lijnen, haar mooie heupen, haar rondingen, haar ..... (sorry, liet me even gaan).
Zoals het er nu laat uitzien gaan we in mei met haar een weekje op stap naar Spanje, maar eerst nog de Westland Tour.
Ben helaas niet in staat om doordeweeks met de cabrio op stap te gaan, dus nu maar hopen op de vele mooie zonnige weekeinden.
gr. vanuit een zonnig Lienden.
Altijd op zoek naar ......

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 22-03-2010 22:55

Wat een geweldig weer hebben we momenteel. Winterslaap topic kan wel gesloten worden :-)

Sinds half november was het over het algemeen om te huilen, maar nu.... wow....

Sinds woensdag heb ik elke dag open gereden, behalve op zondag, al had dat tussen de regen door ook nog wel gekunt!
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 24-08-2010 20:17

Droog=open 8)
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

Plaats reactie