ruiten krassen

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Plaats reactie
Jeannette
Berichten: 49
Lid geworden op: 23-08-2014 09:35

ruiten krassen

Bericht door Jeannette » 10-07-2015 13:31

Hoe is het met jullie cc met de krassen in de voorruit en zijramen?

Het is al een tijdje geleden dat ik in het donker de zijramen naar beneden heb gedaan daarvoor had er een beetje geregend met zanddeeltjes. De volgende dag zag ik fijne krasjes. De voorruit ook wel met krassen mede door ijskrabbers die waren er al in voor dat ik de auto kocht.

Nu altijd een doek en ruitersproeier in de auto om eventueel de ramen schoon te maken voor dat het dak naar beneden gaat.
Is er een wondermiddel om kasje weg te werken?

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 11-07-2015 19:49

Je kunt krasjes, hele kleintjes wel weg krijgen met polijsten. Als je het krasje kunt voelen met je nagel is die te diep. Probeer dit eens:
http://www.autostyle.nl/media/catalog/p ... 663_11.jpg

Anders wordt het carglass of ed, maar daar komt wel veel stof bij vrij en een deel ervan ook in de motorruimte. (Heb hiervan foto's op het volvo forum mogen aanschouwen, wordt je niet blij van!).

Maar een doek met water is wel een goed voor de auto pgu.

Jeannette
Berichten: 49
Lid geworden op: 23-08-2014 09:35

Bericht door Jeannette » 19-07-2015 09:52

Carglass wordt het niet ervaringen van andere dat het ook niet echt helpt. Het kan enkel op de voorruit die wordt wel mooi schoon van maar wel heel erg duur kan je ook klei gebruiken.

Ik ben ook wel benieuwd hoe andere het storend vinden die krasjes want kras vrij houden is onmogelijk.

Rijk ik heb het product gekocht en een aan ramen gedaan resultaat super schoon en glimt als een spiegel dat is al mooi :D

Rijk
Berichten: 343
Lid geworden op: 31-03-2012 18:43

Bericht door Rijk » 11-09-2015 20:44

:D Mooi dat het spul bevalt

Plaats reactie