interesse peiling technische meeting

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Plaats reactie
206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

interesse peiling technische meeting

Bericht door 206cc » 17-03-2010 19:41

vul de poll in en reageer wat je wilt weten en of doen/gedaan hebben op de meeting mocht deze er komen.

ik ben wel benieuwd wat jullie zelf doen of zelf willen doen aan de cc.

groeten,
peter
Afbeelding

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 17-03-2010 19:48

hoi techniek meetings waren in het verleden altijd leuk. Ik herinner me nog de grote beugel ombouwactie, een deurpin actie met erwtensoep. Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen. Zelf zou ik nog graag een platte(pioneer?) subwoofer onder de stoel plaatsen maar ik heb geen idee hoe te beginnen.
We wachten het af,
groetjes
ralf

oh ja....laatst hebben we bij mijn zus de dashboard verlichting(achtergrond verlichting voor airco enz) hersteld, er waren een aantal peertjes stuk....hetzelfde geldt voor de display verlichting. Het is heel gemakkelijk maar bij de dealer kost het veel geld.....wil de opgedane expertise evt. te beschikking stellen...zelfde geldt trouwens ook voor defecte lampjes in het 3e remlicht....
CC's make the world a better place!

Roel
Berichten: 135
Lid geworden op: 20-02-2010 09:22

Bericht door Roel » 17-03-2010 20:01

Lijkt me zeer leuk zo meeting!
Je kan dan vaak ook wel een beeld bij bepaalde aanpassingen krijgen,
hoe een bepaalde spoiler, verlichting of andere technische snufjes of styling eruit kan gaan zien.
Daarnaast kun je ook altijd advies bij elkaar inwinnen over eventuele aanpassingen,
want ik denk dat er vast meer mensen zijn net als ik die bepaalde dingen niet aanpakken
omdat er vaak meer bij komt kijken als alleen wat los en vast schroeven,
dus kan je er alleen maar dingen van opsteken en elkaar erbij helpen.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 17-03-2010 20:13

zo nu al meer reacties dan ik had verwacht.

wat betreft uiterlijk van de auto zoals bumpers, lampen en spoilers zit je bij mij goed, mijn auto heb ik zelf voorzien van andere lampen (rondom) en bumpers en spoiler. maar dat weten de meeste al.

idd die lampjes van t dash als je dat bij de dealer laat doen ben je veel geld kwijt, maar eigenlijk is t niet moeilijk om te doen.

vandaar dat ik wel proberen de mensen over de streep te trekken om toch zelf iets te doen. je kan veel meer zelf aan de auto dan je denkt!

oke ik ga ook niet zelf mijn distributie riem vervangen niet dat ik het niet kan maar simpel weg omdat ik heb juiste gereedschap niet heb. ik heb zelf bij een garagebedrijf tijdens een stage een distributie riem vervangen van een renault megane (zonder hulp, enkel een boek)
maar dit is geen klusje om even op de straat te doen.
Afbeelding

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 22-03-2010 22:45

Zelf ben ik dus gewoon helemaal niet handig...
Het is echter nooit verkeerd om zelf dingen te leren, zeker als het geld kan besparen. Ik heb dus zeker wel interesse!

En als ik echt iets wil laten inbouwen vraag ik gewoon Peter om advies :-)
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

Plaats reactie