wat een weertje!

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Plaats reactie
206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

wat een weertje!

Bericht door 206cc » 24-05-2010 14:18

afgelopen dagen heb ik al weer heel wat cabrio kilometers gemaakt.

om te beginnen heb ik alvast een stukje van aankomende rit gereden en het is echt mooi.

vandag heb ik een stuk van de kempen route gereden, dit was ook erg mooi maar aangezien ik flink aan t verbranden was heb ik t dak maar dicht gedaan en ben naar huis gereden via de snelweg.

hopen dat er nog veel van zulke dagen gaan komen!!

groeten,
peter
Afbeelding

Raymond
Berichten: 104
Lid geworden op: 07-04-2010 20:41

Bericht door Raymond » 24-05-2010 16:07

Gisteren ook een eind gereden, in totaal 405 kilometer!
Mijn vriendin is ook aardig verbrand op haar schouders en bovenarmen.
Ik heb nu een tube zonnebrandcrème in de achterbak gegooid, altijd handig als het weer zo zonnig is 8)
2 Petjes behoren ook tot de standaard uitrusting.
206cc Roland Garros & Peugeot 208 GTi

Roel
Berichten: 135
Lid geworden op: 20-02-2010 09:22

Bericht door Roel » 24-05-2010 19:10

Het was de afgelopen dagen zeker fijn weer om te rijden met het dak open.
Ik heb er ook alweer enige kilometers opzitten, heerlijk gewoon.
Ik hoop op een lange hete zomer met fijn cabrio weer! :)

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 25-05-2010 00:44

Dit was inderdaad wel het lange cabrioweekend van dit jaar tot nu toe.

Zaterdag lekker open gereden om boodschappen te doen. Om vervolgens s avonds een vriendin te trakteren op een ritje in het grensgebied bij Postel (België) en omstreken en daarna natuurlijk fijn op een terras zitten.

Zondag vroeg in de middag geheel binnendoor vanuit Eersel naar Venray voor een popquiz. Die was dan wel jammergenoeg binnen, maar ook daar was het terras weer prima. Toen heb ik een van de mannen van ons team maar getrakteerd op een ritje naar zijn thuis: Arnhem. Nog even Duitsland in... de heuvels bij Groesbeek en Berg en Dal. Genoten en nog eens genoten. Toen ik de A50 opging heb ik om half 12 de kap toch maar dicht gedaan.....

Maandag toch nog maar effe weg rond de klok van 4 (al vond ik het wel welletjes voor dit weekend eigenlijk). Nog maar een keer Noord Limburg en weer een klein stukje Duitsland in.
René had ontzettend mooie wegen uitgekozen, maar die zit dan ook met twee kaarten op schoot die hij vergelijkt met elkaar....
Lekker gegeten in Sevenum in de buitenlucht. En weer zo'n 200 kilometer afgelegd.

Dinsdag is het nog mooi weer en dan kunnen we er voorlopig waarschijnlijk weer naar fluiten....

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

wat een weertje

Bericht door inprescom » 26-05-2010 12:11

Eigenlijk zouden we zondag voor een weekje naar Spanje gaan met onze CC maar door omstandigheden kunnen we niet weg "BALEN NATUURLIJK" want het is daar nu rond de 25 gr. Zaterdag lekker open gereden totdat we bij een tuincentrum een stel grote bloempotten ontdekten die natuurlijk gekocht moesten worden, de hele terugreis verplicht dicht moeten rijden. De andere dagen waren ook al "volgeboekt" met verplichtingen dus van het "open" rijden is bar weinig van terecht gekomen. Heb al de opmerking gemaakt dat we beter op de RZC hadden kunnen wachten. Al met al was het toch nog een gezellig weekend !!
gr. André
Altijd op zoek naar ......

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

voorproefje

Bericht door mototheo » 06-06-2010 19:50

Gisteren (zaterdag) onder een stralende hemel met een brandende zon hebben Jeroen, Peter en ik met onze vaste co-drivers Rene, Wendy en Antoinette de route voor 27 juni as voorgereden en nogmaals gecontroleerd. Zonder op inhoud in te gaan: het beloofd wat te worden. Jeroen en Rene hebben werkelijk de mooiste stukjes uit het landschap gehaald en bij elkaar gebracht.

De mooie route is inmiddels compleet - nu geen gemeentelijke acties in asfalteringswerkzaamheden meer - he Jeroen? - de routedata wordt nu verwerkt om op de 27e lekker te toeren.
Nu de weergoden zich goed laten voorbereiden op een mooie dag.

Antoinette en Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 06-06-2010 20:46

ja idd is een erg mooie rit zeker goed uitgezet.

s'avonds ben ik nog even naar de ele rally gaan kijken in son.
het was weer heel mooi om te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=QBvCMOrEtT0
ik ben dat mannetje wat net na de witte auto oversteekt om de civic terug op zijn wielen te zetten.

om 12 uur snachts was het nog 20 grade toen we terug naar huis reden.
dus ik denk dat wendy en ik wel het maximale uit de dag gehaald hebben.

grtz,
peter
Afbeelding

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Testrijden

Bericht door Snoepje » 07-06-2010 00:49

We zijn zelf ook heel gelukkig met de route. Dan is het heel fijn om te horen dat Theo en Peter ook zo enthousiast zijn.
Dat we soms wat veel last hadden van wat tegenliggers, fietsers en ander recreatieverkeer hoort er nu eenmaal bij.

Pffff... inderdaad al die omleidingen... ik word er nu langzaamaan gestoord van.... zaterdag kwamen we alweer de derde omleiding tegen waarmee we rekening hebben moeten houden. Overal leggen bestuurders tegenwoordig bijna dwangmatig drempels, chicanes en andere narigheid op de weg neer. Dan moet de weg gewoon maanden dicht. Ik stel voor een front anti-verkeersdrempel te gaan oprichten.

Hopelijk is dit de laatste omleiding die we te verwerken krijgen. De route wordt nu inderdaad definitief gemaakt. Eerst in het routeprogramma Tyre, dan in mijn TomTom. Vervolgens wordt de routebeschrijving en het tijdschema aangepast en bijgeschaafd.

Er komt veel meer bij kijken dan je van tevoren in kunt schatten, maar het is het waard. Al ben ik ook wel blij als het allemaal klaar is en goed is geregeld.

Theo, Antoinette, Peter en Wendy, dank voor jullie prettige gezelschap, goede adviezen, meedenken en opbouwende kritiek. Volgend jaar weer?

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

Plaats reactie