Helaas geen 206CC

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Plaats reactie
inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Helaas geen 206CC

Bericht door inprescom » 12-08-2010 12:19

Voor onze dochter hebben wij in dec. een Ford Ka uit 2002 gekocht, een complete auto incl. airco e.d., maar ik ben toch rustig op zoek gegaan om voor haar een mooie 206CC op de kop te tikken.
Maar helaas, a.s. zaterdag is de Ka plat gereden, i.p.v. om de rotonde is ze er overheen gereden, gelukkig alleen maar blikschade maar er komt dus voorlopig geen 206CC !!
De KA is maandag j.l. bij het schadebedrijf in Culemborg gebracht en aangezien wij recht hebben op vervangend vervoer heb ik telef. contact met hen gehad met het volgende resultaat
* Bij aankomt was er geen vervangend vervoer meer (door collega al ver-
geven), helaas spaculaas en dus dan maar terug naar huis (weer 25
km. terug). Afspraak gemaakt dat er de volgende ochtend om 08.00
uur een auto zou klaarstaan.
* Volgende ochtend toch maar zelf geb., en ja wel hoor de auto was er
nog niet, kon nog wel even duren. Het werd dus 14.00 uur !!
* Dinsdag middag om 15.00 uur de auto gaan ophalen, leuke hagelwitte
Panda met op de flanken met fel rode koeie letters de tekst;
"AUTOSCHADE JAARSVELD".
Mijn vrouw is ermee naar huis gereden en onderweg zag ik haar al van kilometers ver rijden, wel lekker opvallend zo'n witte Panda met fel rode letters maar je rijdt compleet voor gek.
Bij thuiskomst stonden er binnen no-time al twee buren voor de deur met de vraag "ongeluk gehad buurman", ja zelfs een blinde kon deze belettering nog lezen, dus ik heb binnen 10 min. alle belettering van de Panda afgetrokken, hij is nu maagdelijk wit en we zijn van het gez.... af.
Verwacht nog wel dat het schadebedrijf gaat stijgeren.

gr. André
Altijd op zoek naar ......

Roel
Berichten: 135
Lid geworden op: 20-02-2010 09:22

Bericht door Roel » 12-08-2010 17:08

Haha klinkt me bekend in de oren. Heb dit ook eens meegemaakt.
Na een week of 2 ging er door de hele buurt het gerucht dat ik mijn auto total-loss had gereden.
Want dichtbij bij mij was er toen een ongeluk gebeurd waar een 10tal auto's op-elkaar waren gereden met dichte mist.
Terwijl ik gewoon enige parkeer-schade liet wegwerken.
Maar ze enige problemen hadden bij het spuiten in de goede kleur.
Uiteindelijk kwam het schade-bedrijf met het voorstel om voor een mooi zacht prijsje de hele auto over laten spuiten.

Wel jammer dat er geen 206CC voor je dochter gaat komen.
Maar ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen bij het schade-bedrijf.
Nieuwe belettering betalen ?

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 12-08-2010 19:33

Roel schreef:Maar ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen bij het schade-bedrijf.
Nieuwe belettering betalen ?
Dat, of ze zetten op de Ka "HERSTELD DOOR AUTOSCHADE JAARSVELD".
Maar dan met verf.

En dan nu de flauwe mop...

Als je de Ka terug hebt, leg dan een pakje Brio boter op het dak.
Dan heb je een KaBrio...
:lol:
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Helaas geen 206CC

Bericht door inprescom » 13-08-2010 10:33

Gisteren te horen gekregen dat de Ka opgelapt kan worden, de dorpels kunnen ze dan ook gelijk meenemen want die vertonen toch wat beginnende roestvorming (blijkt een euvel van deze auto te zijn).
Extra kosten € 550,00 !!
Onze dochter is nog altijd in de veronderstelling dat ze op zoek moet naar een leuk regenpak want het vervoer wordt "een fiets", heb tegen haar gezegd dat wij dan wel als extra een set fietstassen kopen maar dat ze dan wel het geluid "vroem - vroem" moet maken om toch nog het gevoel te krijgen dat ze in een auto zit.
Het idee om een pakje brio op het dak neer te leggen houden we erin, bedankt voor de tip.

gr. André
Altijd op zoek naar ......

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 13-08-2010 17:22

hi,

ja een ka heeft nou eenmaal roestvorming. de dorpels en rond de benzinedop zijn bekende plaatsen maar ook nog bij de a-stylen willen ze nog wel eens roesten, andere puntje zijn net als bij een 206 de draagarmen die willen gaan rammelen. mijn vriendin heeft ook een ka en voordat we deze hebben gekocht hebben we er eerst 8 ofzo gezien de ene nog rotter dan de ander.
ik hoop dat ze t netjes gaan maken voor je. slechte ervaringen met schade bedrijven heb ik ondertussen genoeg.

groeten,
peter
Afbeelding

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Helaas geen 206CC

Bericht door inprescom » 14-08-2010 15:27

Peter, fijne vakantie gehad of ben je nog onderweg ?
Ik dacht dat je vriendin een punto cabrio had, heb inderdaad stad en land afgezocht naar een nette en complete KA maar ondanks alles is het roestwonder toegeslagen.
Hoop dat ze er nog een jaartje plezier van kan hebben en dan toch eens naar een 206CC kijken.

gr. André
Altijd op zoek naar ......

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 24-08-2010 20:09

mmm

Ik laat altijd mijn auto onderdelen spuiten door Jaarsveld in Culemborg.

Het zijn niet de hartelijkste mensen maargoed :D

Dat van die reclame is nieuw zeker, want een buurman heeft eens zo`n leen Panda gehad, en die was reclame vrij.

Als je nog een leuke 206cc zoekt, kan ik er wel aankomen voor een strakke prijs.

groet,
Jasper :D

ps ik denk dat jij een hele goede vader bent die zijn dochter niks kan weigeren :D
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Helaas geen 206CC

Bericht door inprescom » 25-08-2010 09:59

Jasper, lees ik het nou goed of moet ik naar Hans ? Heb je de Eos weggedaan voor een Opel ?

gr. Andre

ps. Ja dat heb je als je vader behebt is met een auto-virus !!
Altijd op zoek naar ......

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 25-08-2010 10:02

Nee je hoeft hans niet te spekken :D je leest het goed.

Maar ik doe in lichte schade autos. Vw Eos net verkocht en nu een astra Twin top met voor en achter schade.

Ahh geef je dochter nou maar die 206cc kan ze ook mee rijden :D
Beetje de gemiddelde leeftijd in de club omlaag brengen :P

groet,

Jasper
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Helaas geen 206CC

Bericht door inprescom » 30-08-2010 10:26

Niet dat het erg belangrijk is maar de Ka is weer op de weg nadat ik nog even € 673,00 had bet. (wat was meer werk).
Over de belettering welke wij van de Panda hadden verwijderd maakte men geen probleeem want het bleek dat dit toch tijdelijk was aangebracht omdat de auto was ingezet bij een oldtimer toertocht.
Dus nu maar sparen voor een CC.

gr. André
Altijd op zoek naar ......

Plaats reactie