Ik heb het gedaan - een nieuwe CC

Alles wat niet direkt met CCs te maken heeft maar wel de moeite waard is om te bespreken.
Plaats reactie
Gast

Ik heb het gedaan - een nieuwe CC

Bericht door Gast » 17-08-2008 12:40

Afgelopen week heb ik een - voor mij - moeilijke beslissing genomen. Ik heb mij blauwe beauty ingeruild voor een nieuwe CC.
Overigens weer een 206CC maar dan van maart 2008 (één van de laatste denk ik) en de diesel uitvoering. Zeker omdat ik elk jaar veel km. rij een goede investering.

Vrijdag ben ik op weg gegaan naar Meppel. Overigens erg ver rijden vanuit Echt!, wel alles open kunnen rijden gelukkig.
Ik heb nog nooit zo'n dubbel gevoel gehad bij een nieuwe auto. Met pijn in het hart heb ik mijn blauwe beauty daar achter gelaten.

De nieuwe was netjes in orde gemaakt. Toen naar huis gereden ..... en hij rijdt FANTASTISCH!!!
Ik niet gedacht dat het zo'n verschil zou zijn. Wat dat betreft ben ik helemaal gek van de nieuwe. Bij een proefrit met mijn moeder vond ze het zelfs eng ... ze was bang dat ie niet meer stop kwam :lol:

Ook verder ziet ie er spitze uit. Gris Fert met zwart leren bekleding en praktisch alle opties die je maar kunt verzinnen (o.a. JBL, EPS, navigatie).
En dan het verbruik. De blauwe was bijna vol toen ik hier wegreed en stond onder de helft toen ik in Meppel aankwam. De nieuwe was driekwart toen ik daar wegreed en nog iets meer dan half vol toen ik hier aankwam. Ondanks flink doorrijden, had ik een verbruik van 5,6 (!).

Ik ben dus erg blij met mijn nieuwe voiture... alleen had ik het liefst mijn blauwe beauty ook gehouden :wink: ... hoop nu alleen dat zij in goede handen terecht komt bij iemand die er net zo gek mee is. Gek trouwens de blauwe vond ik echt een 'zij' en de nieuwe vind ik een 'hij'. Is dit voer voor psychologen? :roll: :lol:

Komend weekend gaan we touren in Zwitserland en dan zal ik vast veel mooie foto's van mijn nieuwe aanwinst maken. Dan plaats ik ook hier nog wel een foto van mijn nieuwe beauty.

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 17-08-2008 17:08

Hallo Karina

Van harte met je nieuwe aanwinst.
Daar zul je geen spijt van krijgen,,,,,,en zeker bij de pomp niet,,,,,
Ik zelf heb ook eerst een benzine gereden,en rij nu diesel,,,en het is een zeer groot verschil.
Wij zijn net terug uit Zwitserland,en je zult merken dat de auto in de bergen trekt als een leeuw,,,
Het verbruik ligt gemiddeld bij mij op,,,,4,8,,,maar ik hoor dat de 206cc diesel nog minder gebruikt.
Wij wensen je er veel plezier mee,,en zullen je beslist,hier of daar wel weer tegen komen.

Groetjes Rob en Inge

Cruiser
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2008 19:42

Bericht door Cruiser » 17-08-2008 21:17

Karina,
"scheiden doet lijden" maar ook "uit het oog uit het hart"
met het dieselverbruik, de kleur en opties wordt het volgens mij het 2e spreekwoord.
Maaruh .... zit toch wel een roetfiltertje onder he ughe ughe :mrgreen:
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat uitstappen bij hoge snelheden schadelijk voor de gezondheid kan zijn.

Gast

Bericht door Gast » 18-08-2008 19:07

Hoi Karina.
Heel veel plezier met je nieuwe CC en veel veilige en zeker goedkopere kilometers gewenst :D

Gast

Bericht door Gast » 18-08-2008 21:42

Hallo Karina
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

John en Marlies

Gast

Mijn Duvelke heeft nieuwe 'ogen' gekregen

Bericht door Gast » 01-12-2008 22:19

Ralf heeft dit weekend de chroom beugels ingebouwd en meteen ook mooie xenon-lampen. Nu heeft hij dus 'ogen' die bij een Duvelke passen en voelt hij zich weer helemaal hip (en ik ook) :lol:

nander
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-06-2008 11:09

xenon

Bericht door nander » 10-12-2008 23:16

Hey Fevertjes, Goei'ndag, zit me net af te vragen, mag dat in een 2008 auto wel? ombouw naar xenon, wij hebben in 2006 de set ingebouwd, en ik meende dat vanaf 1-1-07 er meer moest gebeuren..sproeiers en metname wagenhoogte aanpassing is een lastige...
maar ja alles wat niet mag is mooi...succes..ik vind xenon zelf ook ook nog (op verlagen na) het mooiste wat we veranderd hebben..kost wat...en je hebt wel is een lampje stuk..(7stuks inmiddels) maar dan heb je ook wat..gr uut Oosten.
De wijzen komen uit het Oosten....

Gast

Bericht door Gast » 11-12-2008 20:23

Ha wijze uit het Oosten,

ja, het is heel mooi .... :wink:

grtz. Karina

Gast

Bericht door Gast » 29-05-2009 21:18

Wat leuk dat je de 'oude' naar Meppel hebt gebracht, bij Autopalace?? Ik woon in Meppel! Zal er eens op letten of ik 'm zie rijden ;)

Heb je ook foto's hier op het forum staan? Of moet ik dan ff beter zoeken :wink: *Nieuw hier* :oops:

Gast

Bericht door Gast » 29-05-2009 21:46

Ha Peanuts,

Mijn vorige liefde kun je in dit topic terugvinden...

http://peugeotccfans.forum2go.nl/wat-wa ... c-t17.html

zie nu overigens dat ik daar ook mijn nieuwe vlam nog moet toevoegen....

(en ja, bij autopalace in Meppel)

Plaats reactie