dak cc openen op afstandsbediening?

Hier vind je informatie over en links naar 207 CC onderwerpen.
Leuke en nuttige links kun je aan de moderator melden.
macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 30-06-2014 18:37

Graag gedaan!
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

Oscar
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-06-2014 20:57

Bericht door Oscar » 18-07-2014 05:00

D D

Ik heb nu enkele weken deze module om ook op afstand / van buiten, het dak te kunnen openen en sluiten. Zou er nooit meer zonder willen leven!
Wat een luxe en genot, wat een comfort. Niet meer in een hete auto te hoeven kruipen, met nadruk op kruipen. Tenminste zo voelt het aan voor mij, al semi bejaard en ruimschoots be-buikt!
Ook het windschot is zijn geld waard, ik rij nagenoeg altijd open. ´s Nachts wel met een vestje aan. Dus ook autoweg, dak open en de ramen dicht, tot 120-130 km / uur.
De cruise control gebruik ik ook veel, ben dat gewend en spaart geld uit aan bonnen. Waarom ik die (afneembare) trekhaak heb genomen weet ik momenteel eigenlijk zelf niet meer. Oh ja, ooit ´n keer een aanhangwagen erachter met mijn motor. Ben benieuwd of het er nog van komt, want ik had nooit verwacht dat dat cabrio rijden mij zo goed zou bevallen. En de vrouw natuurlijk al helemaal, die zit veel liever in de cabrio dan in mijn zijspan.

Missschien dat iemand hier iets aan heeft bij het overwegen van extra´s en welke.

groet .... D shock lol roll
Ik neem voor de zekerheid een héééééél grote paraplu mee. Zo´n klapdak .... je weet maar nooit!

peterwijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-06-2015 11:57

Ik heb ook Hulp nodig.

Bericht door peterwijnen » 23-06-2015 20:45

Hallo allemaal,

ik heb net een mooie gebruikte 207 CC gekocht en wil ook graag op afstand het dak kunnen openen en dicht maken.

Ik heb de module al besteld in Naarden maar nu moet hij er nog in.
Wie kan en wil mij daarbijj helpen svp.

ik woon in het zuiden van het land in de gemeente Beek.

groetjes
peter

Oscar
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-06-2014 20:57

Bericht door Oscar » 24-06-2015 03:22

D

Gefeliciteerd Peter!

Ik heb het ook niet zelf gedaan. Misschien meldt zich iemand van dit forum die dat wil doen. En anders, ga naar een goede Peugeot garage en laar het daar doen. Duurt een half tot een uur, maar het moet wel goed gebeuren, en bij een Peugeot garage heb je dan wel garantie op de uitgevoerde werkzaamheden.

Ik heb zelf zoveel last van heup, rug en de 2 knie-en dat ik er niet meer (zonder veel pijn) in of uit zou kunnen komen als het dak dicht is. Nu even floepfloepfloep en sesam (207 cc) opent zich.

Wens ik jou en iedereen in Zuid limburg, ach, allez. iedereeen dan maar, mooi cabrioweer !!

D D D D
Ik neem voor de zekerheid een héééééél grote paraplu mee. Zo´n klapdak .... je weet maar nooit!

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 24-06-2015 07:43

Denk dat we wel wat kunnen regelen.
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

peterwijnen
Berichten: 2
Lid geworden op: 22-06-2015 11:57

Bericht door peterwijnen » 07-07-2015 08:41

o sorry jongens, :oops:
ben zo slecht met het forum bijhouden :oops:

beste Macpro, wat valt er te regelen dan?

kun je mij erbij helpen, want dat zou geweldig zijn.
Waar of hoe kan ik je bereiken?

groet
Peter

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 07-07-2015 08:48

Je hebt een PB.
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

Oscar
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-06-2014 20:57

Bericht door Oscar » 07-07-2015 09:52

shock

Macpro heeft mij ook geholpen bij de inbouw. Beter gezegd hij heft het gedaan. Het werkt fantastisch! Mijn broer heeft een Mercedes SLK maar die heeft deze luxe niet hehe!
Van alle extra´s is deze module veruit mijn favoriete. Nr. 2 de cruise controle. Maar waarom heb ik toch die afneembare trekhaak gekocht en laten monteren. Ligt nog altijd nieuw in het koffer. nog nooit gebruikt. Oh ja, om mijn motor met zijspan op een aanhanger mee te nemen. Maar daar komt niks van. Het cabrio rijden is zo veel meer ontspannen en comfortabeler dan motorrijden. Het lederen pak, de lederen jas. de zware motorlaarzen, de gesloten helm. En dat met dit weer. Nu met deze hitte rij ik bij voorkeur ´s morgens tot 8 am en ´s avonds vanaf 8 pm. Maar natuurlijk wel ALTIJD open, ook ´s nachts. Heerlijk gewoon.



roll wink [/b]
Ik neem voor de zekerheid een héééééél grote paraplu mee. Zo´n klapdak .... je weet maar nooit!

Plaats reactie