Bandenreparatieset gevraagd...

autos /onderdelen gevraagd en aangeboden
Plaats reactie
Gast

Bandenreparatieset gevraagd...

Bericht door Gast » 22-08-2010 19:34

Ik zoek nog een originele reparatieset voor de peugeot 206 cc.
Het gaat om dat doosje met spuitbussen + de imbussleutel om het dak handmatig mee te bedienen...

Groeten Joris.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 22-08-2010 19:43

mogenlijk zijn deze nog bij de dealer te bestellen.

maar ik heb die spuitbussen niet in mijn auto liggen dat heeft de volgende redenen:

- als je een lekker band hebt en er zit een scheurtje ofzo dan werkt t al niet.
- de spuitbussen hebben min of meer een houdbaarheids datum.
- als je ze gebruikt hebt moet je de band zoiezo weggooien en veel banden centra worden er niet vrolijk van als je ze vol spuit.

ik heb zelf alleen als ik lange stukken ga rijden een reserve wiel bij.
ook heb ik zo'n ander set bij me waar je een "prop" in t lek duwt (al moet je dan al wel bij een benzine pomp staan om je band weer op te pompen).
(in geval van nood kan ik altijd nog familie of vrienden bellen als ik met een lekke band sta)

die inbus heb je ook niet nodig zolang je je dak maar goed bedient dus niet tijdens het bedienen van t dak t contact af zetten want dan heb je de inbus wel nodig.

groeten,
peter
Afbeelding

Raymond
Berichten: 104
Lid geworden op: 07-04-2010 20:41

Bericht door Raymond » 23-08-2010 00:21

Ik heb een thuiskomertje, die spuitbusjes vertrouw ik niet. Kost wel wat kofferruimte maar ik heb bijna niks in de achterbak liggen. Die inbussleutel heb ik wel altijd bij me (je weet maar nooit).
Ik heb 2 koffertjes gekocht die precies onder het scherm passen, daar hebben we wel genoeg aan.
De originele doos met 2 spuitbussen heb ik nog wel ergens liggen, ze zijn volgens mij al over de datum.
206cc Roland Garros & Peugeot 208 GTi

Gast

Bericht door Gast » 23-08-2010 09:38

Okay, thanks voor de reacties.
Denk dat ik dan idd alleen bij de dealer zo'n imbussleutel bestel.
Spuitbussen lijken me dan niet echt een optie.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 23-08-2010 17:20

hi,

mischien dat je op marktplaats een advertentie ziet met een sloop cc mogenlijk kan je daar dan goedkoper aan de inbus komen en eventueel heel de set incl spuitbussen, eventueel kan je ook nog die spuitbussen vervangen ze zijn bij veel bouwmarkten en automaterialen zaken te koop.

groeten,
peter
Afbeelding

Rene
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-10-2011 22:57

Bericht door Rene » 17-10-2011 20:54

Dus als ik het goed begrijp heeft de CC geen reserve wiel.......?

Heb vandaag mijn nieuwe CC gekocht(introductie komt als ik 'm in handen heb) maar helemaal niet gekeken naar een reserve wiel?



Raymond schreef:Ik heb een thuiskomertje, die spuitbusjes vertrouw ik niet. Kost wel wat kofferruimte maar ik heb bijna niks in de achterbak liggen. Die inbussleutel heb ik wel altijd bij me (je weet maar nooit).
Ik heb 2 koffertjes gekocht die precies onder het scherm passen, daar hebben we wel genoeg aan.
De originele doos met 2 spuitbussen heb ik nog wel ergens liggen, ze zijn volgens mij al over de datum.

Raymond
Berichten: 104
Lid geworden op: 07-04-2010 20:41

Bericht door Raymond » 17-10-2011 23:41

De 206cc heeft idd geen reserveband. Ik heb tijdens de vakantie het thuiskomertje in een vuilniszak gedaan en geklemd tussen de passagiersstoel en de achterbank. Past precies. Zo had ik de achterbank vrij voor de elektrische koelbox en de kofferbak voor onze koffertjes.
206cc Roland Garros & Peugeot 208 GTi

Rene
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-10-2011 22:57

Bericht door Rene » 18-10-2011 07:13

Ohhh, oke....en als ik het zo lees is het setje wat er bij inligt(2002 model) ookal verlopen/over de datum......en is het setje dus niet meer betrouwbaar.

Zal de garage waar ik 'm gekocht heb even bellen over wat ze er mee kunnen.......

THNKS voor de tip

Raymond schreef:De 206cc heeft idd geen reserveband. Ik heb tijdens de vakantie het thuiskomertje in een vuilniszak gedaan en geklemd tussen de passagiersstoel en de achterbank. Past precies. Zo had ik de achterbank vrij voor de elektrische koelbox en de kofferbak voor onze koffertjes.

Plaats reactie