ruitenwissers

Hier vind je informatie over en links naar 206 CC onderwerpen. Leuke en nuttige links kun je aan de moderator melden.
Plaats reactie
Gast

ruitenwissers

Bericht door Gast » 17-09-2010 21:56

Hallo!

Ter informatie: Bij carglass hebben ze deze maand een aanbieding dat je 50% korting krijgt bij aanschaf van nieuwe ruitenwissers. Montage is gratis (maar ach hoeveel moeite is dit :) ).
Ik dacht, tsja vast een b-merk wissers bla bla... maar blij verrast was ik toen ik zag dat ze met Bosch werken! Heb nu dus een setje wissers voor nog geen 20 euro.
Wellicht met de voorspelling van een zeer natte winter in het vooruitzicht dat dit het moment is om de wissers voordelig te vervangen!? (en nee, ik heb geen aandelen bij de carglass :wink: ).

Gr. Joris.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 17-09-2010 22:18

zo dat is wel een verrassing ja dat t bosch is. ik zelf koop ook altijd bosch je betaalt wel wat maar ze werken wel goed. ach 1 ruitenwisser van bosch kost een euro of 18 geloof ik dus je spaart wel wat uit.

ik zou dan nog niet bij carglass binnen rijden maar dat is omdat ik dan het idee heb dat ze me dan ook nog een ruit willen verkopen, trouwens ze zullen je ruit wel hebben gecontroleerd of er niet toevallig een sterretje in zat ofzo ( is meteen weer winst voor carglass als ze die meteen weer maken)

het monteren van ruiten wissers doe ik ook wel gratis bij een rit als dat nodig is hahaha volgens mij kan bijna iedereen wel wissers vervangen zolang je maar kijkt hoe ze eraf komen.

grtz
peter
Afbeelding

Plaats reactie