Mijn zoektocht naar een 206 CC

Hier vind je informatie over en links naar 206 CC onderwerpen. Leuke en nuttige links kun je aan de moderator melden.
Plaats reactie
Rups
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-10-2012 13:44

Mijn zoektocht naar een 206 CC

Bericht door Rups » 28-10-2012 22:35

Hoi, ik ben opzoek naar een leuke auto om niet al te veel kilometers mee af te leggen en al jaren ben ik onder de indruk van de 206 CC. Het lijkt me gaaf eentje te hebben.

Alleen wat vragen waar jullie me vast wel mee kunnen helpen.

Wat is het schema voor de grote en kleine beurt? Zodat ik hier rekening mee kan houden als ik ga zoeken en niet over 100km de grote beurt moet gaan maken.

Het verbruik tussen de 1.6 en de 2.0. Hoeveel verschil zit daar in? Op papier scheelt de 2 liter per kilometer, maar in praktijk?

Is het mogelijk om autoradio's aan te sluiten waardoor ook de handbediening goed blijft?

Past een gemiddelde actieve subwoofer onder de bijrijdersstoel? Want ik neem aan dat het geluid niet al te super is van de 206 ?

Zijn er nog dingen waar ik bij mijn internet zoektocht op moet letten?

Het enige wat ik vaak niet mooi vind bij de 206 CC's, zijn de velgen, dus daar ga ik velgen voor kopen. Wat is een goede velg grootte waardoor die goed blijft rijden en het verbruik niet onder lijdt?

Als er wat kapot gaat, wat is dat dan vaak? Motorisch of iets anders?
Het onderhoud zelf, aan wat voor kosten moet ik dan denken? Ik ben een lease auto gewend (en heb nooit in bonnetjes gekeken) en wil deze voor het weekend kopen, omdat ik straks alleen maar zakelijke kilometers mag gaan maken. Kun je er zelf ook een beetje aan knutselen? Onderdelen wel redelijk goedkoop lijkt me, aangezien de hatchback versie zo goed als gelijk is, op het carrosserie na, toch? Daar zijn wel genoeg onderdelen voor beschikbaar.

Plaats reactie