308 CC te zien bij Peugeot Experience in Breukelen

Hier vind je informatie over en links naar 308 CC onderwerpen. Leuke en nuttige links kun je aan de moderator melden.
Plaats reactie
Arno_207CC
Moderator
Berichten: 51
Lid geworden op: 05-07-2008 16:45

308 CC te zien bij Peugeot Experience in Breukelen

Bericht door Arno_207CC » 14-12-2008 12:25

Te zien tot en met 24 januari 2009.

Adres: De Corridor 15 3621 ZA Breukelen.
Openingstijden: ma-vr 09:00-17:00 en za 10: 00-16:00 uur.

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

op pelgrimstocht geweest

Bericht door ccfever » 21-12-2008 06:23

Hoi allemaal,
gisteren naar Breukelen geweest om de 308CC in levende lijve te aanschouwen....presentatie was leuk gedaan, jammer dat er weinig ruimte om de auto heen is zodat je geen goed totaalbeeld kunt krijgen.

Maar dat is natuurlijk bijzaak.....ik vond de auto erg mooi, het interieur oogt erg chique en de auto op zich jonger en sportiever dan de 307.
Qua ontwerp is er meer tijd aan besteed als destijds aan de 307 versie 1 die toch onder tijddruk op de markt moest komen toen het klapdak principe zo goed bleek te verkopen.
Ik heb al even proefgezeten en het zou me goed kunnen bevallen....

Minpuntje bij experience vond ik dat ze de auto alleen open presenteren, op mijn vraag of ze hem wilden sluiten kreeg ik de verschrikte vraag dichtdoen???? dat kunnen we u bij een 307 demonstreren
Voor de rest was het aangeslenterde personeel weinig enthousiast en moesten zelfs de meest elementaire vragen vanaf een papiertje uit de broekzak beantwoord worden of bleven onbeantwoord......
graag jullie kommentaren
ccfever
CC's make the world a better place!

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

fotos 308

Bericht door mototheo » 03-01-2009 23:08

Vandaag samen met mijn zoon naar Breukelen getogen met de camera uiteraard als gezelschap. Een foto-impressie was gelet op de geringe ruimte rondom de auto (zoals CCfever schrijft) een echte uitdaging.
Mijn zoon en ik hebben e.e.a. zo goed mogelijk in beeld proberen te brengen. Kijk maar op de fotosite in het album 308. Tzt zullen de fraaiste foto's in het "CC algemeen" album opgenomen worden.

Ennu info . . . . . weinig betrokkenheid, wel alle medewerking.

Veel kijk plezier.

Theo
Afbeelding

Afbeelding
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

Plaats reactie