Mooie routes downloaden

Tips voor het rijden van tochten en opstellen van routes. Ook voor discussies over navigatiesystemen zoals Garmin, TomTom etc.
Plaats reactie
Gast

Mooie routes downloaden

Bericht door Gast » 15-01-2010 10:52

Op www.gpstracks.nl kun je heel veel mooie routes downloaden (en aanbieden) voor o.a. Garmin en TomTom toestellen in m.n. Nederland, België, Duitsland, Frankrijk.

Ik zal routes van mijzelf ook op deze site aanbieden omdat plaatsing in ons forum niet handig gaat. Bovendien worden op www.gpstracks.nl alle routes voor plaatsing nog gechecked en zonodig verbeterd.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

routes

Bericht door inprescom » 15-01-2010 17:36

Karina, aangezien ik nog leef onder een steen vraag ik me af of we de routes ook op onze nav. kunnen zetten ?
We hebben een 308CC premiere met nav.
Alvast bedankt voor je info, groeten.
André Voorberg Lienden
Altijd op zoek naar ......

Gast

Bericht door Gast » 16-01-2010 11:38

Dat ligt eraan wat voor navigatiesysteem je in de auto ingebouwd hebt en of dat geschikt is voor het laden van routes.
Er zijn auto's die TomTom of Garmin navi's ingebouwd hebben wanneer je deze af-fabriek bestelt, alleen hoort daar naar mijn weten de 308cc niet bij.
Voor mij overigens een heel belangrijke reden om voor een losse navi te kiezen alhoewel een ingebouwde natuurlijk ook z'n voordelen kent.

Als je overigens in detail iets over je GPS-systeem wilt weten en een zeer deskundig antwoord op je vraag wilt dan verwijs ik je naar http://forum.gps.nl/index.php Op dat forum staat ontzettend veel info (mbv zoek-functie) en ook krijg je op vragen altijd een zeer goed en deskundig antwoord.

grtz. Karina

Plaats reactie