Aanbieding OnRoute Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland

Tips voor het rijden van tochten en opstellen van routes. Ook voor discussies over navigatiesystemen zoals Garmin, TomTom etc.
Plaats reactie
Gast

Aanbieding OnRoute Duitsland/Oostenrijk/Zwitserland

Bericht door Gast » 12-02-2010 14:02

Zie dit bericht http://www.ccfreunde.de/forum/showthread.php?t=18919 in ons Duitse zusterforum.
Je mag natuurlijk ook bij mij (in het Nederlands :wink: ) of hieronder je interesse kenbaar maken.

Voor meer info zie oa. ook hier http://peugeotccfans.forum2go.nl/onrout ... -t242.html

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 12-02-2010 20:57

Als je Way point relatie bent,krijg je hem nog goed koper 49€

En er is sprake zelfs van een introdutie prijs van 39€

Gr Rob

Gast

Bericht door Gast » 12-02-2010 23:16

Hoi Rob,

Als waypoint relatie krijg je de Duitsland/Zw/Oost. kaart voor 89 euro ipv de normale 119,-- euro en niet iedereen hier zal zijn GPS bij Waypoint gekocht hebben. Daarmee is deze aanbieding dus vooral interessant voor mensen die hun GPS niet gekocht hebben bij Waypoint. Voor jou maakt dat dus niet uit.

En als je al beschikt over de Benelux-versie dan kun je deze inderdaad voor 49 euro uitbreiden met Duitsland/Zwitserland/Oostenrijk. Echter niet (alle) leden hier zullen al de Benelux kaart hebben ... en zeker niet onze CCFreunde...

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 15-02-2010 20:52

Hallo Karina

Ik heb het op het forum gelezen,en wel hier,geschreven door Hans Vaessen zelf,,,kijk maar eens.

onroute auto/motor

dan naar onroute2010 ben nog steeds niet overtuigd

en dan in het stuk wat Hans Vaessen geschreven heeft.

Ik weet niet,of dit voor iedereen geld,maar dat zien we dan wel.
De eerste kaart werd ja ook in het begin goedkoper aangeboden.
Ik zelf heb er toen €59 voor betaalt,en kost nu €119.

Gr Rob

Gast

Bericht door Gast » 15-02-2010 22:49

Hoi Rob,

Ik weet wel zeker dat Hans bedoeld heeft dat dit niet voor iedereen geldt aangezien ik hierover met Hans Vaessen gemaild heb .....

Overigens voor jou is het inderdaad niet interessant aangezien jij de OMK Benelux al hebt.
De aanbieding is zoals ik hiervoor al schreef vooral interessant voor mensen die hun GPS niet bij Waypoint hebben gekocht en die ook nog geen OnRoute Mortorkaart Benelux hebben. Voor jou dus inderdaad niet maar waarschijnlijk voor andere mensen op het forum en op het CCfreunde Forum ook.
Overigens maakt het mij niet uit of er veel of helemaal geen interesse is aangezien voor mij ook geldt dat ik al waypoint relatie ben en de korting dus toch al krijg.
Vind het alleen leuk om een korting te regelen voor de leden van het duitse en ons forum.

Plaats reactie