nieuwe toertocht uitzetten

Tips voor het rijden van tochten en opstellen van routes. Ook voor discussies over navigatiesystemen zoals Garmin, TomTom etc.
Plaats reactie
two-07-ccats
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-06-2008 20:10

nieuwe toertocht uitzetten

Bericht door two-07-ccats » 11-07-2011 21:32

Aangezien het heel stil is op het forum voor wat betreft het uitzetten van een leuke toertocht, begrijpen we niet helemaal.
Mochten er mensen zijn die dat willen doen maar nog aarzelen. Bij deze bieden wij (bert en ineke) onze diensten aan. Uit ervaring weten wij dat het best wel veel werk is.
Schroom niet en geef even een email(plavis@chello.nl)
We kunnen dan gezamelijk een mooie rit uitzetten
vr gr Bert en ineke

Tonee
Berichten: 67
Lid geworden op: 27-09-2009 21:32

Bericht door Tonee » 14-07-2011 10:34

Peter heeft recent aangegeven dat hij nog wel een route heeft liggen. Ik wil ook best helpen met vooronderzoek en narijden. Met z'n drieëen moet het dan toch wel lukken om met een maand een tocht te organiseren?
207CC Premiere

206cckaren
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-12-2009 14:59

Bericht door 206cckaren » 15-07-2011 08:44

206cckaren schreef:Hey Peter

Wil best meerijden en mee organiseren.
Het is alleen nu bijna vakantie dus om dat nog allemaal te plannen tussen vakanties in is wel erg krap.
Ik zou wel de volgende data hebben : zaterdag 17 september de rit ?
En zaterdag 3 september proef rijden...
Benieuwd of er meer liefhebbers interesse hebben.
Alles uiteraard onder voorbehoud van het weer :D
Karen
Kijk...als hier dan door NIEMAND op gereageerd word....
Dan heb ik eerlijk gezegd zoiets van ik rijd wel alleen met mijn eigen kennissen een leuke rit...
Zelfs nu spreekt @ tw0-07-ccats over"met z'n drieëen moet het wel lukken ( Tonee, tw0-07-ccats- en peter....dus waar blijf ik met mijn goede bedoelingen)....ik opper zelfs een datum !!
En dan niks nada ....
Raar dat het dan op dit forum zo stil is en op andere peugeot fora niet ??

ZO DAT MOEST IK NU ONDERHAND EENS EEN KEER KWIJT
(het zal wel niet in dank af genomen worden maar ja...)

Tonee
Berichten: 67
Lid geworden op: 27-09-2009 21:32

Bericht door Tonee » 15-07-2011 11:11

Goed bezig Karen! Heb ik niet goed opgelet, sorry. Misschien een idee om een nieuw Topic te openen om de rit aan te kondigen?
207CC Premiere

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 15-07-2011 12:04

Ik dacht dat ik eerst t beste een keertje met Karen kon praten om eens te kijken of we tot een goede planning zouden kunnen komen.

Maar ik ben best bereid om te helpen maar zoals eerder aan gegeven heb ik het momenteel erg druk thuis.

@Karen we spreken wel een keer af om eens te gaan zitten en kijken wat er mogelijk is. Je kan vast de datum in t topic activiteiten Nederland zetten dan zullen er meer reacties komen.

Ik heb GEEN route liggen zoals wel gezegt word, het is gewoon een ANWB route die iedereen kan rijden zonder beschrijving dus goed opletten waar de bordjes langs de weg staan. ( wat wel makkelijk is als je met een grote groep gaat rijden en niet te veel tijd hebt met organiseren)

Ik doe mijn best om te zorgen dat er leven in de site blijft zitten maar er komt niet zoveel reactie op wat er geplaatst word.

Groeten,
Peter
Afbeelding

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 17-07-2011 07:16

Hoi Karen, begrijp een beetje je frustratie..het is stil op het forum....dat klopt en veel lof voor de mensen die blijven posten.
De discussie rond de rit ligt toch een beetje anders, voor mijn gevoel was dit meer een communicatie tussen mensen die samen een rit willen opzetten.....mocht dit lukken dan is het idd handig zoals Tonee aangeeft om er een aankondiging en tread van te maken zowel op het forum als naar mij zodat ik iedereen per mail kan bereiken.

Hopelijk heeft het je geholpen om je hart te luchten en kunnen jullie alsnog een mooie rit uitwerken.
grtz
ralf




206cckaren schreef:
206cckaren schreef:Hey Peter

Wil best meerijden en mee organiseren.
Het is alleen nu bijna vakantie dus om dat nog allemaal te plannen tussen vakanties in is wel erg krap.
Ik zou wel de volgende data hebben : zaterdag 17 september de rit ?
En zaterdag 3 september proef rijden...
Benieuwd of er meer liefhebbers interesse hebben.
Alles uiteraard onder voorbehoud van het weer :D
Karen
Kijk...als hier dan door NIEMAND op gereageerd word....
Dan heb ik eerlijk gezegd zoiets van ik rijd wel alleen met mijn eigen kennissen een leuke rit...
Zelfs nu spreekt @ tw0-07-ccats over"met z'n drieëen moet het wel lukken ( Tonee, tw0-07-ccats- en peter....dus waar blijf ik met mijn goede bedoelingen)....ik opper zelfs een datum !!
En dan niks nada ....
Raar dat het dan op dit forum zo stil is en op andere peugeot fora niet ??

ZO DAT MOEST IK NU ONDERHAND EENS EEN KEER KWIJT
(het zal wel niet in dank af genomen worden maar ja...)
CC's make the world a better place!

hornsveld
Berichten: 49
Lid geworden op: 08-08-2014 18:43

Re: nieuwe toertocht uitzetten

Bericht door hornsveld » 08-08-2014 19:58

Hoi Alle,

Ik ben helemaal nieuw hier :?
Heb gister een mooie 307cc gekocht (volgende week pas ophalen) :?
-
Ik heb hier voor een Mazda 6 gehad, en was redelijk actief op het forum.
Zo ook een leuke route uitgeschreven. (Gooi en Vechtstreek route)
Deze is alweer een jaar of 3 oud, zal hem uitgaan rijden en update waar nodig.
Zal deze tzt in de groep gooien voor een leuk toertocht
(eventueel puzzelrit erbij)

Ga jullie zeker zien op 1 van de meetings 8)

Groet,
Erik
Peugeot 308 CC Féline 1.6 THP automaat. Nav, 18inch, Grijs/wit leer, Trekhaak afn, parkeersensoren voor/achter, enzv....

Plaats reactie