Sluiten ramen

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 207 CC
Plaats reactie
mrbabbel
Berichten: 17
Lid geworden op: 19-03-2009 19:48

Sluiten ramen

Bericht door mrbabbel » 24-05-2009 10:25

Hoi allemaal,hier ben ik weer met een vraagje.
Als ik mijn deur sluit,en de raam naar boven gaat heb ik het idee dat ie "opstropt".En als ik de ramen gewoon normaal beweeg doet ie dat niet,dus alleen met sluiten van de deur.Heeft iemand hier ook last van?Hij gaat dan ook niet altijd helemaal naar boven,dus blijft soms een klein stukje open.
Greetz Mrbabbel

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2009 11:48

Ik denk dat de rubbers een beetje droog zijn, als het goed is kan je bij elke garage wel een spuitbusje kopen om je rubbers weer wat soepel te maken. Als het goed is dan is het probleem dan opgelost.

mrbabbel
Berichten: 17
Lid geworden op: 19-03-2009 19:48

Bericht door mrbabbel » 25-05-2009 19:08

Dank u voor de tip,zal er binnekort eens langsrijden.Moet ik trouwens toch,want nu doet de cruise control het soms weer niet.Eigenlijk vind ik het niet normaal hoor voor een auto van 2 jaar oud.Erg vervelend vind ik het ook.Maarja,het is niet anders.Zag touwens dat je vlak bij me in de buurt woont.En mijn ouders wonen ook in Waalre.
Greetzzzzzz

Frank
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-07-2009 22:19

Sluiten ramen

Bericht door Frank » 30-07-2009 11:57

Hallo,
Sinds twee maanden in het bezit van een 207cc type Feline. Fijne wagen!! Zeker met het mooie weer.
Het probleem met het sluiten van de ramen doet zich bij mijn wagen alleen aan de bestuurderszijde voor. Insmeren met siliconenspray heeft niet geholpen. Meestal doet het probleem zich voor nadat ik met open dak gereden heb. Voor mijn gevoel gaat vervolgens bij het openen van het portier, het raam niet voldoende naar beneden. De dealer heeft nog geen oplossing voor het probleem. Het portier is al iets naar buiten gesteld, maar dit heeft niet geholpen. Ziet ook niet mooi uit omdat de deur nu duidelijk iets naar buiten staat. De dealer gaat bij Peugeot Nederland navragen of de ramen nog op een andere wijze kunnen worden gesteld.

Groetjes,

Frank

Plaats reactie