dak wat weigert dicht te gaan

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 207 CC
Plaats reactie
popi
Berichten: 17
Lid geworden op: 23-07-2009 14:38

dak wat weigert dicht te gaan

Bericht door popi » 23-07-2009 17:31

Hoi mede cc ers ik heb sinds februari 2009 een 207 cc en ben zeer in mijn nopjes want hij rijdt fijn en met open dak dat is genieten geblazen.
Nou heb ik op verschillende forums gelezen dat het dak wel eens kan weigeren wat ik natuurlijk niet hoop maar om het dak handmatig dicht te maken schijnt mijn inziens bijna niet mogelijk te zijn.
Ik heb op duitse forums ook zoiets gelezen en daar hadden verschillende mensen het over een ( plane ) ik geloof dat dit een hoes is wat je eroverheen zou kunnen trekken maar dan moet hij toch zeker waterdicht zijn.
Iemand van jullie een idee waar je zoiets zou kunnen krijgen.
Zou het gebeuren en je kunt nergens heen op dat moment dan zou je een vrij grote schade kunnen voorkomen.

two-07-ccats
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-06-2008 20:10

dakproblemen

Bericht door two-07-ccats » 23-07-2009 17:58

Hallo Harrie,

Ik zou me geen zorgen maken. Wij rijden nu onze 3e cc,2 x 206 en nu 207. Als problemen met je dak hebt bel je gewoon peugeot assistence. Uit voorzorg nooit je motor starten of uitzetten tijdens het openen of sluiten van je dak. Mocht je nog niet gerustgesteld zijn,kan je altijd een pakket afdekplastic in je auto doen.Neemt geen ruimte in. Als als het gaat regenen tijdens het rijden. Nog harder rijden en een viaduct opzoeken.Veel plezier met je cc
Vriendelijke groeten
Bert en Ineke

Gast

Re: dakproblemen

Bericht door Gast » 31-07-2009 08:53

two-07-ccats schreef:Hallo Harrie,

Nog harder rijden en een viaduct opzoeken.
Klopt... als je maar harder dan ongeveer 60 km. per uur blijft rijden, waait de regen over ... en dan de blikken van de andere weggebruikers :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie