Brandstof injector

hier kun je vragen stellen/beantwoorden rond het model 307 CC
Plaats reactie
Cruiser
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-08-2008 19:42

Brandstof injector

Bericht door Cruiser » 02-08-2008 22:39

Ben eens benieuw of het probleem dat ik had vaker voorkomt.
Onder het rijden gaf de boordcomputer aan dat er een storing was aan uitlaatgassen. Motor liep dan ook niet lekker. Daarna ging het weer goed. Toen melding zich herhaalde naar dealer gegaan. Bleek na onderzoek de brandstof injectie van de 4e cylinder te zijn die niet lekker meedeed. Was bij mijn dealer een onbekend probleem. Is allemaal opgelost (kost wel wat, maar beter duur dan niet te koop). Vond wel dat ik snel aan de beurt was met nog geen 30d km op de klok. :cry:
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat uitstappen bij hoge snelheden schadelijk voor de gezondheid kan zijn.

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

uitlaatgasstoring

Bericht door jrtx081 » 07-09-2008 13:56

Ik heb dit 2x meegemaakt, 1ste keer melding op het info scherm, en motormanagment lampje aan, ook abs/asr lampje aan.
Motor hield in en stotterde flink.
Bij de dealer bleek dat de stroom verdeler defect was, nieuwe stroom verdeler erin, en nieuwe bougies, die hadden ook een opdonder gehad.

2 weken geleden een weekje naar St-tropez geweest met de 307. Halverwegen weer storinguitlaagas op het info scherm, met de bijbehorende lampjes, maar nu zonder gestotter en dergelijken.
Ondanks waarschuwing dealer die ik gebeld had ben ik toch doorgereden, en gelukkig nergen meer last van gehad.
Is en blijft een franse auto.
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

Plaats reactie