Kempen-Peel route

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Plaats reactie
mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

Bericht door mototheo » 30-06-2010 20:11

En hier is ie dan, de melding dat het fotoalbum aangemaakt is en de eerste foto's al te bekijken zijn. Er is me nog meer toegezegd, dus kom gerust nog eens terug op de fotosite.

De rechtstreekse link naar het album is: Kempen-Peelrit

Veel kijk plezier en als je nog een bijdrage wilt leveren: gewoon mailen.
Updates van het album worden gemeld in de rubriek chitchat.

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 01-07-2010 23:14

Zo, wij zijn ook weer thuis. :wink:
Na de cabrio tour meteen doorgereden naar ons hotel in Zeeland om daar nog een paar daagjes rond te rijden. Slechts 2 kilometer met het dak dicht, omdat één ochtend opeens volledig onverwacht wat regen viel. Maar dat was dus zo voorbij.

Vandaag op weg naar huis wel behoorlijk last gehad van de felle zon en bijna het dak dichtgemaakt. Was gewoon niet leuk meer, zelfs niet op de snelweg.

Morgen maar eens de foto rolletjes ontwikkelen zodat ik Theo blij kan maken met onze foto's.
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

r.v.s
Berichten: 7
Lid geworden op: 20-05-2010 22:22

Bericht door r.v.s » 02-07-2010 22:06

wij hebben voor het eerst meegereden en vonden het super! :D :D
hebben echt genoten en gaan zeker zeker nog een keer mee.
alleen vandaag mijn koppeling kapot gegaan, dus dat moeten we ff maken voor de volgende rit. :?
heel erg bedankt voor de geweldige organisatie, veel lof voor jullie allemaal die eraan meegewerkt hebben.

groeten en tot gauw! :lol:

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 02-07-2010 23:14

Van verschillende kanten heb ik al van mensen gehoord dat ze de rit nog een keer willen gaan rijden. Dat is natuurlijk kei leuk, maar misschien is het nog leuker als we het weer in een groter gezelschap doen.

Dan hoef ik namelijk pas volgend jaar opnieuw een rit te organiseren en niet nog eerder (Karina.... gekkie).
Zoals het er nu uitziet, zal deze eerste rit wel een vervolg gaan krijgen. Niet schrikken, maar ik heb nu alweer twee conceptroutes door de regio klaarliggen.
Alleen kom ik tot de conclusie dat de molens en kerken toch wel behoorlijk op aan het raken (slechts enkele) zijn en dat de bossen ook wat minder aanwezig (lijken) te zijn. Zien we dit als een probleem?
Ik heb al wel weer een mooi stuk langs een kanaal in de picture en van die smalle weggetjes met superuitzicht heb ik ook al een hele bos.

Tsja... dan toch nog even op al die grappen reageren.
Mijn moeder komt zich wel vaker (goed bedoeld) bemoeien met de poetsbeurten van mijn auto. Dat is maar goed ook, want anders ben ik werkelijk van 's morgens vroeg tot het donker bezig...

De spareribs van Ad en Ellen heb ik gewoon lekker in de magnetron gegooid en opgegeten met een lekker broodje erbij een dag later.
De buurvrouw is er dus niet aan te pas gekomen en dat houden we ook maar zo. Ik heb verder niets meer gehoord, dus het zal verder wel goed zijn. Wel vond ik het serieus storend dat er opmerkingen naar bepaalde deelnemers gemaakt zijn vlak voor en tijdens de start. Ik kan daar helaas niets aan doen en degenen die zich eraan gestoord hebben, kan ik zeggen: Ik ook.

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

Ad Tuit
Berichten: 83
Lid geworden op: 26-07-2009 14:46

film

Bericht door Ad Tuit » 10-07-2010 14:25

Er is een film gemaakt van de Kempen - Peelroute van 27 juni 2010
Als je interesse hebt in deze film wil je me dit laten weten, via mijn PB graag met een e mail adres, dan kan ik deze met Pando naar je toe sturen. :D
De reis ergens naar toe is even belangrijk als de bestemming zelf

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 10-07-2010 21:35

Film leuk, sta ik er ook op :D
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

Plaats reactie