Kempen-Peel route

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 27-06-2010 22:39

Zo ik ben ook weer thuis. We hebben eerst nog lekker gegeten met 13 man en daarna heb ik bij René thuis nog ff na zitten kaarten.

Wij kunnen terugkijken op een dag die helemaal geslaagd is. De enige noemenswaardige problemen die er waren hadden met de techniek (navigatie) te maken en daar is niets aan te doen. Verder echt alles top verlopen!

Iedereen dank voor het enthousiasme, de gezelligheid en de complimenten achteraf.

En ach die stress die ik er inderdaad van krijg... tsja... de aard van het beestje.... ik werk eraan zullen we maar zeggen... en het wordt steeds beter... maar goed het heeft ook wel geholpen want alles verliep prima.

Dan nog even een dankwoord aan een aantal mensen die een belangrijke rol hebben gespeeld bij de organisatie van de rit:
René: dat hij deze toch wel bijzondere uitdaging met mij is aangegaan en alle uren die hij hier in heeft willen steken.... alleen al het drie keer testrijden en het zeker (minimaal) 20 keer aanpassen van de route. Niet uit te drukken in tijd en/of geld.
Theo en Antoinette: voor het sluiten van groep 1, het testrijden van drie weken geleden, het aanvullen en corrigeren van de routebeschrijving en de aanrijdroute en alle andere mogelijke waardevolle adviezen en opmerkingen.
Peter en Wendy: voor het leiden van groep 2, het testrijden drie weken geleden en het ontstressen.
Jasper: voor het sluiten van groep 2.
Ralf en Karina: voor alle waardevolle adviezen en tips, waarbij ook opbouwende kritiek zeker op zijn plaats was en bovendien voor het verzorgen van de Garmin versie van onze route voor Theo.

En natuurlijk ook alle deelnemers bedankt!! Tot de volgende bij Jasper.

Groeten,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

Ad Tuit
Berichten: 83
Lid geworden op: 26-07-2009 14:46

Bericht door Ad Tuit » 27-06-2010 22:42

Net terug uit het brabantse land het was een lange maar geslaagde dag mooie route wat een rust en ruimte ongekend
Jeroen en Rene bedankt voor de organisatie was top tot de volgende keer :)
De reis ergens naar toe is even belangrijk als de bestemming zelf

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 27-06-2010 23:10

:D Zo dat was een mooie dag vandaag :D

Bedankt voor de mooie rit en de gezelligheid.

Luitjes tot snel.

8)
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

tnx a lot

Bericht door ccfever » 27-06-2010 23:17

hallo.....Echt city is ook weer heelhuids bereikt......mensen....wat een topdag......jeroen, rene....petje af voor de goede en strak georganiseerde rit......jullie hebben het examen met lof gehaald....en mogen door naar de volgende ronde :D

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en het enthousiasme......we zien jullie graag snel weer.....waar dan ook in Nederland......

groetjes en geniet van het weer de komende week.....

ralf en karina
CC's make the world a better place!

cees
Berichten: 28
Lid geworden op: 15-10-2008 18:03

Bericht door cees » 27-06-2010 23:18

zo wij hier ook weer heel thuis aangekomen hebben net de hond ff uitgelaten zitten nu heerlijk aan een wel verdient pilsje en zo maar weer naar bed, Jeroen en Rene bedankt voor de organisatie was top tot de volgende keer.

Cees&Ingrid.
en Tomy.
Afbeelding

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

gewelidge rit

Bericht door mototheo » 28-06-2010 08:14

Mensen wat hebben we genoten van deze geweldige rit onder meer dan geweldige omstandigheden. Bij het voorrijden struikelden we over de fietsers op de diverse stukken van het parcours en vreesden we voor spiegels en meer. Gisteren perfect.

Er zijn van diverse kanten foto's gemaakt en indien je die in ons route-album wilt laten opnemen, mail ze dan in zo groot mogelijke jpg bestanden. Het is regelmatig voorgekomen dat bestanden te klein werden aangeleverd voor het album.

mailen van de foto's kan naar het bekende adres: fotosccfanclub@gmail.com.
Ik wil dan proberen om komend weekend de foto's in het album te kunnen plaatsen.

Organisatoren: bedankt voor de schitterende rit
Fotografen: op voorhand dank voor het aanleveren van blijvende herinneringen
Deelnemers: dank je wel voor jullie gezelligheid.

Ook namens Antoinette

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Kempen Peel route

Bericht door inprescom » 28-06-2010 11:18

Terugkijkend op een zeer geslaagde rit die ik niet had willen missen wil ik Jeroen en René hiervoor bedanken en natuurlijk de andere deelnemers die het plaatje compleet hebben gemaakt.
Dankzij het schitterende weer hebben we weer eens echt "open" kunnen rijden.
Ik hoop binnenkort de rit nog een keer te kunnen rijden met Gezieneke die nu i.v.m. werk niet mee kon.
Kan ik gelijk aan Jeroen's moeder vragen of ze ook mijn leer eens lekker in de was kan zetten !! (en Jeroen maar zeggen dat hij er zo druk mee is geweest).
Hoop jullie binnenkort weer te zien bij de Betuwe route, groeten vanuit een zonnig Lienden.
Andre en Gezieneke
Altijd op zoek naar ......

cabriohans
Berichten: 7
Lid geworden op: 11-05-2010 10:48

Bericht door cabriohans » 28-06-2010 13:47

Hallo ook van Mij en Anneke bedankt voor de super dag hebben echt genoten zullen dan ook zeker een volgende keer aansluiten.

Hans
terug van weggeweest

Gast

Bericht door Gast » 28-06-2010 17:56

macpro schreef:Behalve dat stukje waar de boer iets te fanatiek het land EN de weg zat te besproeien. :)
Daar heb ik in de 2e helft anders met smacht op zitten wachten 8)


Jeroen.... Ralf schreef het al namens ons 2en.... bedankt voor de super mooie en perfect georganiseerde dag!
Volgend jaar (of eerder) gaan we graag weer met je mee :P

CCabrio
Berichten: 64
Lid geworden op: 17-06-2008 13:12

Bericht door CCabrio » 28-06-2010 21:44

Jeroen en andere leden van de organisatie, ook mijn complimenten voor de mooie en zeer geslaagde rit door het Brabantse, Limburgse en Belgische landschap. Jullie hebben er echt werk van gemaakt, chapeau!
Met zoveel positieve reacties kan het natuurlijk niet anders dan dat deze rit een vervolg krijgt... :wink:
Op zo'n mooie zonnige dag als gisteren was de verkoeling van de bossen ook zeer aangenaam.

Jeroen, rest mij nog te vragen hoe het is afgelopen bij de buurvrouw met de spareribs...???, aangezien ik hierover nog niks heb teruggelezen. :lol:

Afbeelding


Iedereen bedankt en tot een volgende keer,
Peter

Plaats reactie