Kempen-Peel route

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Plaats reactie
naatje231176
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-07-2009 12:27

walkie talkie

Bericht door naatje231176 » 22-06-2010 20:45

oh ik heb batterijen genoeg bij voor wie wil en nodig heeft
ben vanaf vandaag aan het reclame rijden :roll: heb www.ccfanclub.nl op mijn auto gemaakt en op mijn windscherm :lol:

nou tot zondag heb er zin in groetjessss en veel cabrio plezier deze dagen allemaal

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 22-06-2010 20:56

Zijn die walkie talkies allemaal gelijk of moet je daar nog op iets speciaals letten? Of heeft iemand foto's van die dingen.
Kunnen we eens kijken of wij mee kunnen doen met een "breakie breakie".
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

naatje231176
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-07-2009 12:27

walkie talkie of portofoons

Bericht door naatje231176 » 22-06-2010 21:04

ik heb hem bij blokker gehaald en dan heb je er 1 voor 14,95 er zitten kanalen op en kunnen 3 of 4 geloof ik dunne batterijen in portofoons worden ze ook wel genoemd ook makkelijk als je ooit met zijn 2 en ver weg gaat en om te zeggen ff stoppen ieder zo n ding in de auto idiaal groetjes staat op de blokker.nl site

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 22-06-2010 21:36

Dan denk ik dat ik morgen in het winkelcentrum maar even de Blokker induik, met de hoop daar porto's te kunnen scoren.

Ben overigens wel benieuwd naar die reclame op de auto. Dat zien we zondag. Ook leuk om te lezen dat iedereen er zo ontzettend veel zin in heeft en zo zijn of haar best doet om de auto er tip top uit te laten zien. Ik ga ook nog aan de slag en wil ook het leer weer een grote beurt gaan geven deze week.
Het was de bedoeling om de auto voor de rit nog even te restylen met LED lampen rondom, maar door leveringsproblemen is dat even niet gelukt. Misschien alleen de zijknipperlichten.

De weersvoorspellingen zijn inderdaad voortreffelijk.
We kunnen een zonovergoten dag verwachten met een graad of 25. De Belg spreekt zelfs over 29 graden in de Kempen. Niet te vroeg juichen natuurlijk, want vaak vind er op het laatste moment nog een correctie plaats. We zijn allang blij dat het afgelopen zondag vaderdag was, waarvoor we de datum een week hadden opgeschoven!! Wat een prutweer afgelopen zondag.

We gaan jullie zondag allemaal zien hier in Eersel!

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Kempen Peel route

Bericht door inprescom » 23-06-2010 11:28

Beste allemaal,
Misschien een idee om met een paar andere CC's gezamelijk af te zakken naar Eersel a.s. zondag ?
Wij komen vanaf de A15 en gaan bij Deil de A2 op, bij het tankstation"De Lucht" aan de A2 net voorbij Zaltbommel zou een optie kunnen zijn om af te spreken.
Ik zoek overigens nog een (gezellige) medepassagier i.v.m. werk moet één van ons afhaken.
gr. vanuit een zonovergoten Lienden.
Altijd op zoek naar ......

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2010 21:35

Hey allemaal!

Ook ik heb zaterdag tijd vrij om de auto gped te kunnen onderhouden zodat ook ik blinkend kan gaan toeren. 1 heel groot minpunt.. op de A28 thv. Zwolle langs wegwerkzaamheden gereden en heb daar een paar putjes in m'n lak gekregen :( *bedankt rijkswaterstaat*

Zondag beloofd inderdaad een mooie dag te worden dus ik hoop dat het gezellig gaat worden.
Ik hoor een hele boel over die walkie talkies maar als iedereen een setje heeft en het is dusdanig handig om er 1 te hebben, zou ik dan van iemand zo'n ding kunnen lenen voor zondag?

Groetjes uit het zonnige Wezep (waar ik op de kazerne zit weg te roesten in een stoffige loods)
Vincent

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

porto's

Bericht door mototheo » 23-06-2010 22:00

Beste mensen,

let even op. Er zijn twee soorten portofoons te koop.
De een (oudere systeem) werkt op de LPD frequentie (433Mhz)en de nieuwere systemen op PMR (446 Mhz). PMR reikt verder (max 5 km open lucht geen hindernissen) en is momenteel de meest gangbare.
De twee verschillende frequentie-types kunnen niet met elkaar communiceren!

De frequentie waar binnen de club mee gewerkt wordt is de PMR frequentie.

Succes voor degenen die er een gaan aanschaffen want ze zijn te kust en te keur te koop van goedkoop tot duur.

Zie jullie binnekort weer - ik moet eerst nog de black devil wassen.

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 23-06-2010 22:29

hallo allemaal,

ik zal waarschijnlijk voorop rijden bij de 2de groep. ik heb in totaal 5 porto's te leen!
het liefste hou ik deze dan ook in mijn clubje.

ik heb begrepen dat ik een auto of 9 onder mijn hoede krijg dus dat word even zorgen dat in iedergaval de laatste auto ook een porto heeft.

verder zal t t makkelijkste zijn als de mensen die op t einde nog mee gaan eten in de 1ste groep rijden. dit ivm mogelijk tijd nood (al zal ik wel proberen om op t einde aan te sluiten bij de eerste goep maar dat licht weer aan drukte op de weg enz.)

het belooft een super dag te worden! vergeet de zonnebrand niet!

ik zal mijn auto ook maar wassen op zaterdag.

groetjes,
peter

ps. ik weet nie wat voor porto's ik heb maar ze werken wel met elkaar en ook met de rest van de club voor zover ik weet.
Afbeelding

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 23-06-2010 22:35

Vandaag was het toch veel te mooi weer om de Peu in de garage te laten staan. Dus een lekker tochtje naar Monschau gemaakt.
En dat is te zien aan de beestjes op de neus. :(
Wordt dus nog spannend om zaterdag in het drukke schema snel een mini poetsbeurt te plannen.

Maar ja, zo'n cc is gemaakt om mee te rijden. Toch?
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 23-06-2010 23:19

Vanavond waren Peter en René nog bij me op bezoek.
Peter is me nog steeds aan het helpen om die LED lampen in te bouwen, maar helaas ook nu was er weer.... een lamp die niet goed was.
Maar... de LED zijknipperlichten zitten erin... dus die kunnen jullie allemaal bekijken zondag. :wink:

Wbt de porto's. Ik heb nu ook een setje gekocht bij Blokker voor 14,95. Ze zijn van het merk Alecto en inderdaad zoals Theo stelt van het type PMR. Ik heb ze getest met 1 porto van Peter en de communicatie was prima. Voor wie ze nog niet heeft, die van Blokker zijn dus gewoon goed.
Ik heb dus een setje en er dus ook 1 te leen, die hou ik dan ook graag in mijn groepje want...

Logisch natuurlijk dat ik groep 1 ga leiden. In deze groep zou ik het liefst alle eters op eindlocatie mee laten rijden, zoals Peter terecht heeft opgemerkt.
Peter zal groep 2 gaan leiden. Zoals het er nu voorstaat rijdt Theo achteraan in groep 1 en rijdt Jasper achteraan in groep 2. Mocht er iemand wegvallen kunnen Peter en Karina nog scouten. Ook zij hebben de route digitaal beschikbaar. Dat is een beetje het idee voor nu, zoals besproken met Peter en René vanavond.

Nog even een opmerking over de laatste stop. Daar zou het zomaar TE druk kunnen zijn met dit weer. Er wordt 28 tot 30 graden voorspeld (wow!!?) en dan verwacht ik daar een hele bos kano'ers. Het zou kunnen dat we daarom deze stop over moeten slaan. Daarom het dringende advies: Neem drinken mee want met deze temperaturen heb je gewoon op tijd vocht nodig. Neem ook zeker je zonnebrand mee. Er is 1 kleine geruststelling... zonder al te veel te verklappen... we komen ook wat bos tegen... en daarmee schaduw.

En voor al die geweldig fanatieke autopoetsers en wassers onder ons (ook ik hoor daarbij)... en ook ik vergeet het te vaak. De auto is om in te rijden. Dus was hem vooral pas op zaterdag....
Rij de komende dagen gewoon lekker rond, want wat is het mooi weer nu. Eindelijk zomer!!!

Wat gezellig hier op het forum. Die lijn trekken we zondag door :)

Cheers,

Jeroen[/b]
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

Plaats reactie