Westland_route

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Plaats reactie
Mandy
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-04-2010 11:47

Bericht door Mandy » 26-04-2010 09:01

Hallo allemaal,

Ook wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Ook wil ik iedereen nog bedanken die geholpen heeft met mijn windscherm...hij doet het weer!

Ad en Ellen, bedankt voor de organisatie...het was een leuke en gezellig rit met leuke pauzes!

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Mandy

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Westland route

Bericht door inprescom » 26-04-2010 09:43

Zo, de eerste rit zit erop en het zal zeker niet de laatste zijn, perfect weer, leuke route, ongedwongen sfeer en niet te vergeten aardige mensen. Dus alles was aanwezig om terug te kijken op een fijne geslaagde dag !!
We hopen er bij de volgende rit ook weer bij te zijn.
Groeten, André, Gezieneke.
Altijd op zoek naar ......

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

foto's Westlandtour

Bericht door mototheo » 26-04-2010 21:44

Beste mensen,

op onze fotowebsite: http://www.fotosccfanclub.mijnalbums.nl/ heb ik een nieuw album gemaakt met daarin de eerste serie foto's van de onlangs gereden Westlandtour. In de tweede helft van deze week verwacht ik meer foto's te kunnen plaatsen.

Heb jij ook foto's, die je in het album wilt laten plaatsen, mail die dan naar fotosccfanclub@gmail.com. Mail je foto's in het grootste formaat dat je mailserver aan kan. Ik zorg dat kentekens verwijderd worden en het clublogo aangebracht wordt.

Wil je rechtstreeks naar het album van de Westlandtour? Klik dan hier: Foto's Westlandtour

Updates over dit fotoalbum volgen in de rubriek chitchat.

Veel kijkplezier met onze mooie herinneringen.

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

mirjamnieuw
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-06-2008 20:40

leuke tocht

Bericht door mirjamnieuw » 26-04-2010 22:07

Hallo allemaal,

Het seizoen is weer geopend!.

Ad en Ellen, nogmaals bedankt voor de organisatie van deze tocht. Ook het Westland heeft zijn charmes hebben we mogen constateren. En met zulk prachtig weer!

Iedereen bedankt voor de gezellige dag.

ook namens Roel

Gr Mirjam

Gast

Bericht door Gast » 27-04-2010 22:28

Leuk, alles reacties even nalezen en de foto's bekijken.
Alweer een mooie dag aan het cabrio plezier toegevoegd.

Ad en Ellen, bedankt voor het organiseren en de goede zorgen. Perfect geregeld allemaal.

Peter, je bent een goede voorrijder en je hebt zeer netjes gereden.... en wat betreft die xenon... dan verlies je ons ook niet zo makkelijk uit het oog :lol:

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 29-04-2010 21:50

Karina schreef:
Peter, je bent een goede voorrijder en je hebt zeer netjes gereden.... en wat betreft die xenon... dan verlies je ons ook niet zo makkelijk uit het oog :lol:

dankje voor het compliment, ik dacht dat ik een beetje te fanatiek reed (te hard) maar t laatste stuk heb ik me netjes gehouden.

nu een complimentje naar jullie toe, jullie reden zo mooi strak achter me en t wisselen van rijbaan ging ook zeer mooi!! moeten we zo ook hebbe tijdens ritten.

ik kan als ik wil heel netjes rijden maar ook zeer aso, in groeps verband houd ik meestal wel rekening met wat moet volgen.

groetjes en tot volgende keer.
Afbeelding

Ad Tuit
Berichten: 83
Lid geworden op: 26-07-2009 14:46

foto's westlandtour

Bericht door Ad Tuit » 25-05-2010 19:18

Wat leuk dat er foto's geplaatst zijn van de Westlandtour

Mochten er nog meer mensen foto's hebben gemaakt en ze willen delen met andere door middel van het fotoboek wil je deze dan naar Theo mailen?

Tot 27 juni bij de Kempen-Peel route
De reis ergens naar toe is even belangrijk als de bestemming zelf

Plaats reactie